Luiertas

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Katelynn, 26 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katelynn

Katelynn Bekend lid

11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Hi dames ,

Ik ben opzoek naar een leuke , redelijk ruime luiertas/verzorgingstas.

Wij hebben een xplory kinderwagen maar ik vind de luier/verzorgingstassen daarvan niet persee mooi of mijn smaak.

Ik ben dus opzoek naar tips waar die te vinden , of bepaalde merken om naar te kijken :)

Aangezien ik zelf altijd een handtas bij me heb , mag de tas lekker ruim zijn zo dat de handtas thuis kan blijven :roflmao::|

2. Waterlelies

Waterlelies Niet meer actief

Wij hadden de cowboysbag luiertas. Gebruiken hem nog steeds af en toe en hebben hem nu 5 jaar denk ik. En hij is nog steeds heel fijn voor dagjes uit of weekendje weg.

Katelynn vindt dit leuk.
  3. Roetje08

Roetje08 Niet meer actief

Wij hebben een rugzak van skip hop, duo signature. Vind ik persoonlijk veel handiger.

Katelynn vindt dit leuk.
  4. Liefeling

Liefeling Actief lid

24 dec 2018
    499
    301
    63
    Vrouw
    Ik heb een luiertas van Skip Hop. Heel fijne tas. Praktische vakken en vakjes en zit prettig om de duwstang van de Stokke kinderwagen heen.
    Ik had eerst een andere van een ander merk, maar die had al zo vlug gebreken dat ik die kon retourneren en geld terugkreeg.

Hij blijft hier nu al 2,5 jaar mooi en netjes. Nog nooit hoeven wassen of poetsen.

Ik heb ook geen Stokke luiertas gekocht omdat ik het inspiratieloos vind, van die kant-en-klaar gekochte sets in een stofsoort. En de tas an sich was ook gewoon lomp en niet mooi vond ik.

Katelynn vindt dit leuk.
  5. Pinkie88

Pinkie88 Fanatiek lid

13 dec 2015
    3.747
    4.267
    113
    Ik had bij de eerste een luiertas van froy & dind, geen onhandig ding, maar toch gebruikte ik die eigenlijk alleen ol in de auto te gooien.
    Al heel snel stopte ik gewoon ene luier en wat doekjes kn m’n handtas (bv, dus verder ook niet veel nodig).

We trokken er vaak op uit met de draagdoek, en dan is zo’n schoudertas niet zo handig.

Nu heb ik een rugzakmodel gekocht (bekende van Ali) en die is zelfs tijdens de zwangerschap al vaak meegegaan op daguitstap met de peuter. Heeft veel vakjes, en is waterdicht gevoerd (handig tov een gewone rugzak). En als de baby op je buik zit, kan de tas op,je rug :)

Katelynn vindt dit leuk.
  6. Katelynn

Katelynn Bekend lid

11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Zal deze eens op zoeken top :thumup:

Handig dat die ook om de wagen past , dat is een pluspuntje.

Idd die tassen van stokke zelf staan me echt niet aan - daar mogen ze echt wel wat aan doen :roflmao:

Thanks dames voor de tips , ik ga ze eens even rustig opzoeken en bekijken

7. Cil88

Cil88 Niet meer actief

Micmac heeft mooie ruime en mozzsbags ook.

Katelynn vindt dit leuk.
  8. devilduckie

devilduckie Actief lid

22 dec 2014
    172
    10
    18
    basisschool lerares
    Katelynn vindt dit leuk.
  9. Katelynn

Katelynn Bekend lid

11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Mag inderdaad ook best een rugtas zijn dat is helemaal geen probleem :)!!

Zolang er maar ruimte genoeg in zit haha :|

@devilduckie die ziet er in iedergeval lekker ruim uit , zal ze eens even opslaan en met manlief uitzoeken wat voor ons handig is :roflmao: hij zal allang blij zijn dat er geen roze tussenzitten :oops:

10. USAbaby

USAbaby Fanatiek lid

14 feb 2014
    2.229
    1.904
    113
    Vrouw
    Wij hebben nu bij nr 3 ook gekozen voor een rugzak zoals @devilduckie aangeeft. Vorige keren de joolz tas die we bij de wagen kregen. Man is er iig al erg blij en mijn moeder ook, schoudertas is toch vaak onhandig en niet erg ruim

Katelynn vindt dit leuk.
  11. Katelynn

Katelynn Bekend lid

11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Thanks dames , inmiddels hebben wij een (rug)tas van little company aangeschaft - die ook nog eens aan onze xplory wagen past :thumup:

Super bedankt allemaal voor de tips :)

devilduckie en Cil88 vinden dit leuk.
  12. Katelynn

Katelynn Bekend lid

11 apr 2019
    575
    376
    63
    Vrouw
    Achterhoek
    Ik kan hem op 1 of andere manier niet draaien , maar dit is hem geworden.

F71BCDEF-1BF2-4565-83D4-D9A11E62D46C.jpeg

devilduckie, Zonnestralen, Cil88 en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina