Hi dames , Ik ben opzoek naar een leuke , redelijk ruime luiertas/verzorgingstas. Wij hebben een xplory kinderwagen maar ik vind de luier/verzorgingstassen daarvan niet persee mooi of mijn smaak. Ik ben dus opzoek naar tips waar die te vinden , of bepaalde merken om naar te kijken Aangezien ik zelf altijd een handtas bij me heb , mag de tas lekker ruim zijn zo dat de handtas thuis kan blijven
Wij hadden de cowboysbag luiertas. Gebruiken hem nog steeds af en toe en hebben hem nu 5 jaar denk ik. En hij is nog steeds heel fijn voor dagjes uit of weekendje weg.
Ik heb een luiertas van Skip Hop. Heel fijne tas. Praktische vakken en vakjes en zit prettig om de duwstang van de Stokke kinderwagen heen. Ik had eerst een andere van een ander merk, maar die had al zo vlug gebreken dat ik die kon retourneren en geld terugkreeg. Hij blijft hier nu al 2,5 jaar mooi en netjes. Nog nooit hoeven wassen of poetsen. Ik heb ook geen Stokke luiertas gekocht omdat ik het inspiratieloos vind, van die kant-en-klaar gekochte sets in een stofsoort. En de tas an sich was ook gewoon lomp en niet mooi vond ik.
Ik had bij de eerste een luiertas van froy & dind, geen onhandig ding, maar toch gebruikte ik die eigenlijk alleen ol in de auto te gooien. Al heel snel stopte ik gewoon ene luier en wat doekjes kn m’n handtas (bv, dus verder ook niet veel nodig). We trokken er vaak op uit met de draagdoek, en dan is zo’n schoudertas niet zo handig. Nu heb ik een rugzakmodel gekocht (bekende van Ali) en die is zelfs tijdens de zwangerschap al vaak meegegaan op daguitstap met de peuter. Heeft veel vakjes, en is waterdicht gevoerd (handig tov een gewone rugzak). En als de baby op je buik zit, kan de tas op,je rug
Zal deze eens op zoeken top Handig dat die ook om de wagen past , dat is een pluspuntje. Idd die tassen van stokke zelf staan me echt niet aan - daar mogen ze echt wel wat aan doen Thanks dames voor de tips , ik ga ze eens even rustig opzoeken en bekijken
Ik heb een rugzak luiertas. Ideaal. Kan aan de wagen gehangen worden. Lekker veel vakjes ook. Bekijk Miss Lulu Luiertas Verzorgingstas Rugzak - Kwalitatieve Verzorgingstas - Zwart - Stijlvol en Duurzaam - Premium Kwaliteit - (E6705 BK) op: https://www.bol.com/nl/p/miss-lulu-luiertas-verzorgingstas-rugzak-kwalitatieve-verzorgingstas-zwart-stijlvol-duurzaam-premium-kwaliteit/9200000098829099?referrer=socialshare_pdp_iphoneapp
Mag inderdaad ook best een rugtas zijn dat is helemaal geen probleem !! Zolang er maar ruimte genoeg in zit haha @devilduckie die ziet er in iedergeval lekker ruim uit , zal ze eens even opslaan en met manlief uitzoeken wat voor ons handig is hij zal allang blij zijn dat er geen roze tussenzitten
Wij hebben nu bij nr 3 ook gekozen voor een rugzak zoals @devilduckie aangeeft. Vorige keren de joolz tas die we bij de wagen kregen. Man is er iig al erg blij en mijn moeder ook, schoudertas is toch vaak onhandig en niet erg ruim
Thanks dames , inmiddels hebben wij een (rug)tas van little company aangeschaft - die ook nog eens aan onze xplory wagen past Super bedankt allemaal voor de tips