Leuk al die kasten. Onze kast valt in het niet haha! Heb in totaal 2 complete pakjes maat 50 en 2 maat 56 en that's it. Meer ga ik ook niet kopen haha! Ik heb hangertjes bij de albert heijn. Daar hadden ze meegroeihangers. Leek mij wel handig. 10 voor 3 euro.
Dan hoop ik voor je dat je veel kleertjes krijgt. Hier verzoop Jesse (ondanks zijn 8 pond en 53 cm) echt in 56 (50/56 ging soms nog net met wat omslaan) en gingen er gemiddeld 1,5 pakjes per dag door, dus tenzij je ieder dagdeel wilt wassen...
in totaal 4 pakjes vind ik wel heel weinig hoor Saar...inderdaad gaan er nog weleens 2 (of 3) pakjes per dag doorheen...en je wasmachine is nog niet vol hoor met die paar pakjes dus moet je weer halve wasjes draaien (vind ik persoonlijk altijd zonde...) En inderdaad, ik hoop dat je dan veel kleertjes van de kraamvisite krijgt. Maar het zou zomaar eens kunnen dat veel kraamvisite het in hun hoofd krijgt om pas kleertjes kopen vanaf maat 68 (en dan voor het totaal verkeerde seizoen :S) of knuffels/speelgoed. Zo had mijn schoonzusje geen kleertjes gehad in de maten 50, 56 of 62 maar alles groter. En niet zo heel veel en voornamelijk knuffels....gelukkig had ze zelf genoeg in huis dus was het ook niet nodig...maar ik denk persoonlijk dat je met in totaal 4 pakjes te weinig hebt (en stel dat je een groot kindje krijgt wat al snel niet meer in maat 50 past, dan heb je maar 2 pakjes...)
Nog geen foto van kast maar zo weinig kleren? Als ie nou lekkage heeft of veel spuugt. Ik heb uhm teveel hahaha. 30 broekjes maat 50 en net zo veel in 56 en tel daar shirtjes vestjes enzo bij op. Rompers ook maar stuk of 60, sokjes 20 paar ofzo. En heb meeste niet eens zelf gekocht maar allemaal gekregen nu we een jochie na een meisje krijgen en iedereen dolenthousiast is
Okee, ik ga ook mijn kledingkast plaatsen.. Niet schrikken, ik heb onwijs veel gekregen van Collega, zus, schoonzussen, moeder Dus ook allerlei verschillende maten in de kast, al liggen al de grote maten achteraan natuurlijk;
Ik heb de mijne van de Xenos, paars met uiltjes erop, heel leuk! Linksonder zitten mutsjes en slabbetjes in, daarbovenop alle sokken en maillots/leggings. In het midden de rompertjes en helemaal rechts alle broekjes. @Saar: Ben het eens met bovenstaande, vindt 2 wel heel weinig.. Ik moet Mila regelmatig 2x per dag verkleden, dan ben je er dus al doorheen eigenlijk voor 1 maat. Ik heb nog een fotootje van mijn kast met de deurtjes dicht, vind 'm zooo leuk Zie wel dat mijn kast een stuk rommeliger is dan de meeste hier, maarre als excuus heb ik dat mijn dochter al thuis was.. Had echt geen zin meer om alle stapeltjes helemaal kaarsrecht te leggen telkens
Mooi kast babystew! en Nienkiej dat ziet er goed uit meid! Lekker vol haha Alexandra, ik vind 30 broekjes dan wel weer erg veel hihi maar kun je in ieder geval lekker afwisselen hahaha
@ Eveline hahaha ja ik weet het...en dan heb ik welgeteld 2 broekjes daarvan zelf gekocht en de rest allemaal gekregen van allemaal enthousiastelingen om ons heen
Twee setjes per maat is inderdaad wel erg weinig...ik vind 5 echt minimaal. Je moet je kindje inderdaad wel eens verschonen op een dag en ook wel eens vaker dan 'eens'... Ik had dit keer dus weer niets in maat 50...omdat ik niet verwachtte dat we een klein kindje zouden krijgen...wat dus wel gebeurde. Met name broekjes zakken echt van haar billen (niet alles gelukkig, maar ongeveer de helft van wat ik had). Dus nog twee setjes erbij gekocht (wel maat 56, maar van Noppies, dat valt smaller dan de meeste andere merken) en verder wachten tot ze aankomt.
ach lekker van genieten hoor Alexandra! Hier ook enthousiastelingen in de familie alleen richten die zich met name op slabbetjes (heb er 26 ofzo, geen een zelf gekocht) en sokken (ook ong. 26 paar, niks zelf gekocht) Maar zij weten dan ook het geslacht niet...anders hadden ze denk wel meer kleertjes gekocht
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/57960-albums8781-picture54013.jpg Dit is mijn babykast! En nog steeds aan het uitbreiden heerlijk!
en wat trek je je kindje dan aan? Als hij of zij een keer spuugt dan heb je twee sets per dag nodig. Ik vind 10 per maat echt mimimaal, wellicht niet direct van 50 maar iig wel 56
Thanks! Is een oude babykamer van de Gardo, 'Romantic' heet het volgens mij.. Ik heb hem via marktplaats overgekocht!
Ik vraag kleertjes in een kleine maat van de kraamvisite. Vind het jammer van het geld om nu allemaal beige pakjes aan te schaffen aangezien we het geslacht niet weten. Op de wasmachine zit een 15minuten wasje dus het is zo weer schoon als het nodig is. En de hema is ook dichtbij dus ach..
Jamietje, ik zie niets op je foto Saar, stoer dat je het geslacht niet weet Ik heb ook niet zoveel mt 50, vraag ik ook wel als kraamkado en hier ook hema om de hoek. weet zowiezo dat mn schoonzus nog met n pakje mt 50 komt Hier alvast de kast , vind m zooo leuk. de inrichting volgt nog. wacht tot mannie er een stang in heeft gemaakt en ik ben nog aan t wassen
Net weer eens wat foto's op de computer gezet, kan ik eindelijk de kast van dochterlief showen! Alleen maat 50 en 56 ligt/hangt in de kast, de grotere maatjes liggen op zolder in curverboxen te wachten tot ze nodig zijn. Bekijk bijlage 229897 (en nu maar hopen dat het niet ineens toch een jongen is... ik heb geen enkel neutraal kledingsetje )
Dank December, knallen hè  Lekker vol al jewelizz lieve doosjes ook erin Ik las het bij show je eerste pakje een reserve neutraal pakje. Twijfel na 5 echo's niet hoor, maar moet er niet aan denken dat een zoon in t roze moet dus voor de zekerheid  Maar t witte pakje is ook een mooie basis voor onder een jurkje 