Dankjewel Moesch  Didlemouse ik denk dat je wel genoeg hebt  Vergeleken met mijn kast .....ik denk dat k ook nog kleding kado krijg na de geboorte en zou t zonde vinden wanneer t ongedragen weg kan Maar ti's zooo leuk om te kopen en in de kast te hangen 
Kast voor onze zoon. Het meeste wat erin ligt is gekregen Bovenste plank zijn ook wat lakentjes e.d. De plank eronder zijn bijna alleen maar stapels met rompetjes in diverse maten en lange mouw/ korte mouw/ zonder mouw. Van de laden, is alleen nog de bovenste gevuld.
miep84; vooral de glazen plaat in je kast vind ik erg leuk ogen... wist niet dat de ikea deze optie had...
ja, bij dat gedeelte waar je helemaal zelf de kast kunt samenstellen, is dat een optie (ladenkast+glasplaat). Zo hebben we dus zelf de kast van binnen en buiten bij elkaar gezocht
Jeej, ik kan eindelijk showen Gisteren alle kleertjes uitgewassen en vanochtend gestreken , opgevouwen en gesorteerd op maat in de kast gelegd De rompertjes in het open vak (bovenin) gaan straks in een mand in de commode - die moet nog een likje verf aan de binnenkant hebben, dus liggen ze maar zolang daar. Aan een kapstokje heb ik de leukste setjes hangen, omdat we alleen maar legplanken hebben. En beddengoed komt in een mand in de kast naast de wieg.
Lekker vol al Erica!!! Ik kan bijna gaan showen. De kast staat sinds vandaag dus ergens deze week ga ik wassen, strijken en inruimen.
Ja, best erg eigenlijk We hebben vooral veel maat 62 en 68. Ik heb via via 2 dozen vol kleertjes gekregen, alles was ik leuk vind en nog goed is, heb ik bewaard. Mjah, dat was zowat alles hihi. Meisjeskleertjes zijn zooooo leuk! Maatje 50 en 56 kan nog wel iets meer gebruiken, denk dat ik daar zelf nog wat leuke dingetjes voor ga kopen. (En dan geen roze meer, daar heb ik nu wel genoeg van haha) Ohja, 3e plank helemaal rechtsonderin ligt een rood 'boxpakje' die ik zelf aan heb gehad (maatje 62/68 geloof ik) Dat ding is al 30 jaar oud ^^
Leuk om eens in de kast van iemand anders te spieken! Helaas heb ik nog geen foto van een volle kast, want onze babykamer komt pas volgende week! Maar als die gevuld is, kom ik hem hier zeker showen!
Heerlijk gevulde kast Erica! En wat leuk dat er een boxpakje van jezelf in ligt! Ik moet hier nog de laatste (vergeten, oeps ) kleertjes wassen en strijken en dan kan ik ook showen
Thanx! M'n moeder had dat pakje altijd bewaard (en als kind heb ik dat jaren voor mijn pop gebruikt ^^) Is nog in goede staat dus straks kan onze dochter het aan
Echt heel gaaf! Wat zal jij straks trots zijn als je meisje het aan kan Ook leuk als jij of je ouders nog een foto van jou hebben met dat pakje aan, en dan daarnaast een lijstje van jou meisje met dat pakje aan
Ik heb een heel mapje vol van mij in dat pakje Is door een fotograaf toen gemaakt en gelukkig zijn die altijd bewaard gebleven. Ik moet ook nog ergens een vergroting hebben rondslingeren, alleen geen idee waar dat is gebleven...
Was weer even foto's aan het doorkijken van o.a. mijn zwangerschap en toen kwam ik deze foto tegen. De kledingkast van onze kleine meid toen ik (pas) 20 weken zwanger was, echt schandalig hoeveel ik toen al had Maar zo leuk om weer terug te zien