show je kledingkast!

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door Dotty, 12 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sitalita

    Sitalita Fanatiek lid

    6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Wow, dan vallen mijn kleertjes nog wel mee! hihi!
    Leuk hoor,.. nog even en dan kan ik die van mij laten zien. ;)
     
  2. melissie6

    melissie6 Actief lid

    7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    En ook even een foto spammen van de kledingkast van ons meisje :D

    Naast de kast zit een klein stukje muur en daarnaast zit precies zo'n zelfde kast. Het muurtje loopt trouwens niet door, dus als je de deuren open doet van beide kasten, loopt het gewoon in een stuk door.

    Op het moment hebben we aan de andere kant hwat speelgoed, boeken en dat soort dingn staan. En de kinderwagen staat erin geparkeerd.

    Maar mocht ze later net zoveel kleding en schoenen als haar moeder hebben, dan heeft ze genoeg ruimte ;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    • photo.jpg
      photo.jpg
      Bestandsgrootte:
      15 KB
      Weergaven:
      34
  3. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Die vakken is dat een soort ophangsysteem? Zo ja waar heb je dat vandaan want ik zoek naarstig naar een oplossing voor mijn moppies kast zonder dat we extra planken moeten maken!
     
  4. miepmiep83

    miepmiep83 Bekend lid

    6 feb 2012
    509
    0
    0
    Misschien kun je hier iets mee? SKUBB Opberger met 5 vakken - wit - IKEA
     
  5. melissie6

    melissie6 Actief lid

    7 feb 2012
    373
    0
    0
    USA
    Hoi Lieseleentje,

    Is inderdaad een ophangsysteem. Het hangt aan twee kledinghaakjes.

    Ik woon in het buitenland en heb het dus hier gekocht. (babiesrus.com). Dus daar heb je misschien niet zo veel aan.
     
  6. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Bedankt! ik had niet gezien dat je in de USA woont. Heb nog even zitten snuffelen op ToysRUs (als je nl selecteerd op die site) Maar helaas.

    In elk geval bedankt!
     
  7. LieseLeentje

    LieseLeentje VIP lid

    18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Bedankt voor de tip MiepMiep! Dat is zeker een goed alternatief!
     
  8. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    Hee wat leuk! Jij ook de eerste die ik tegenkom:D

    Oooh ik heb ook zo veel gekregen(en ik krijg zondag nog meer:D:D:D), volgens mij kan ze het nooit allemaal aan! Helemaal niet als ze zo groot is als dr broers waren. Maar alle voorpret is heerlijk, al dat roze(zwijmel..). Ik geloof dat er bij mij met mijn meisjeszwangerschap een of ander hormoon vrijkomt wat teert op roze, jurkjes en roezeltjes ofzo, had er nooit wat mee maar ik vind het nu echt fantastisch!:)
     
  9. TiTaRa

    TiTaRa Fanatiek lid

    25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    waaauuuw dames wat een kasten!!!
    Wij gaan volgende week naar de ikea om een mooie kast te gaan kopen voor de kinderkamer...Mijn zoontjes zullen wel een kast moeten delen... Wij willen een kast met schuifdeuren omdat je zo heel veel plaats bespaard...

    Linkerkant voor de ene en rechterkant voor de andere :D hahah
     
  10. Anne1988

    Anne1988 Actief lid

    20 mrt 2012
    371
    0
    0
    Verzorgende IG ouderenzorg
    Schijndel
    Wat een mooie kasten allemaal!
    Wij hebben helaas niet zo'n mooie, want de baby komt bij ons op de kamer, we hebben erg weinig ruimte :(
    Misschien van de week toch eens een foto maken!
     
  11. ukkie1985

    ukkie1985 VIP lid

    27 mrt 2012
    6.134
    0
    0
    Hierbij onze kast met kleertjes die we gekocht hebben.
    Het is voornamelijk maat 50/56. Heb wel 3 pakjes in maatje groter maar die liggen hier niet in.

    Slaapzakken en skipakjes links hebben we gekregen:D
     
  12. mnonc

    mnonc Fanatiek lid

    9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
  13. Sitalita

    Sitalita Fanatiek lid

    6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Leuk leuk!
    En wat een volle kasten.. heb het idee dat ik zo heeeel veel kleertjes nog tekort kom. haha!
     
  14. DragonBerry

    DragonBerry Bekend lid

    27 dec 2011
    671
    0
    16
    Een unisex kastje! Vind hem nog aardig leeg, maar komt na de geboorte vast wel goed!

    (hoop dat de foto ook gedraait is nu...)
     
  15. Sitalita

    Sitalita Fanatiek lid

    6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    zo vol is mijn kast dus ook ongeveer, en dat terwijl wij wel weten wat het is. ;) haha! Komt na de geboorte vast goed!
     
  16. Kwabbernoot

    Kwabbernoot Fanatiek lid

    18 apr 2010
    3.248
    1
    0
    n.v.t.
    Ik vind je kastje best vol hoor! Die van mij lijkt bomvol omdat er zoveel maten in liggen maar zo schandalig veel is het ook niet hoor, heb nu de maten gescheiden zal wel ff een nieuwe foto maken. En ik moet zeggen dat ik bij mijn jongens helemaal minimaal was, ik had denk ik een setje of 7 in maat 56 bij de heren en (nu) voor mijn dametje wel meer(maar ook wel weer veel gekregen). Maat 62 wel meer, konden ze ook al snel aan.

    Edit: Dragonberry je hebt ook veel liggend toch?
     
  17. tresje

    tresje Fanatiek lid

    13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    haha, schrik weer van jullie volle kasten!
    ik ben nu 34 wkn zwanger vd 3e en weet niet of t een jongen of meisje wordt.
    heb nu 2 pakjes. maat 50/ 56
    en nog wat rompers van mn 2 dochters. heb nog 2 vestjes van hun en verder koop ik misschien nog 1 of 2 pakjes en verder niks.
    er is ook weinig neutraals te koop. en dan is het ook nog vaak met grijs gecombineerd, wat ik dan weer jongensachtig vind...
    ik wil ook eerst weten hoe zwaar t kindje ongeveer gaat worden dus welke maat ik moet hebben, anders zit ik met allemaal mt 50 pakjes terwijl t niet past.
    ik zou ook graag los willen gaan met shoppen hoor en het lijkt me heerlijk om genoeg voor t grijpen te hebben, maar dat komt dan nog wel. ik weet uit ervaring dat ik die witte, creme, gele en grijze pakjes toch niet meer wil aantrekken als t geboren is. dan kleed ik het liever gelijk als jongen/meisje. dus ik zorg dat ik iets heb voor de eerste paar dagen en stuur gewoon familie en man op pad!
    en daarbij...mijn kids waren al na een week of 3 uit de mt 56! dus tja om nou zoveel in die maat te hebben vind ik zonde. koop ik liever straks zelf iets in een groter maatje.
    maar...uh...vind het wel leuk om te zien hoor, die kasten van die enthousiaste moeders!
     
  18. Sitalita

    Sitalita Fanatiek lid

    6 aug 2011
    3.223
    0
    36
    Nog niet helemaal ingericht zoals ik het wil hebben, maar in elk geval een voorproefje. :)
    Helemaal links in de kast maat 50, midden 50/56, rechts 62.
    In de commode 50 links, 50/56 midden, rechts onderin 62 en rechtsboven 74 (gekregen van oma).

    Valt nog mee toch? Is wel duidelijk denk ik wat het is of niet? ;)
     

Deel Deze Pagina