ooook hier maar even de kast deuren voor jullie opengetrokken er ligt liggen/hangen nog niet veel baby kleertjes in omdat als het meisjes spul verstopt ligt omdat het geslacht hier eigenlijk geheim is, dus dit is alleen neutraal en gekregen spul en onderin de kast ook een rommeltje aan verzorgingsspullens enz
Geweldig dit Ik heb manlief vanavond even jullie kasten laten zien en hij is weer helemaal blij met me!
Hier een foto van onze (tot nu toe) beschaafde jongens kast. Tot nu toe eigenlijk grotendeels het resultaat van 2 hele enthousiaste oma's in spe, daarom ook een hoop neutrale setje van voor de geslachtsbepaling. zelf nog even aan het wachten tot ik wat leuke zomerse setjes tegenkom
dit is echt zo gaaf om te zien. kan niet wachten tot de kamer hier klaar is zodat ik ook alles in de kast kan gaan hangen. vooral blijven posten allemaal
Bij mij zitten de deurtjes en het laatje nog niet in de kast, maar ik heb hem al wel ingericht! In de commode liggen dan nog de rompers, sokken en mutsjes. Links maat 50, midden 56, rechts 62. op de plank alle broekjes in dezelfde volgorde. Daaronder beddengoed links voor ledikantje, rechts voor wiegje. Daaronder overige dingen zoals kruikzakken en slaapzakje.
Oja, geslacht is voor de familie ook nog geheim hoor, maar hier mogen ze gewoon de babykamer nog niet in hahaha, heb de deurklink er gewoon uitgehaald en verstopt
hihi ook ik heb deze foto's aan vriendlief laten zien oke ik ben pas 20 weken maar als het aan hem ligt gaan we dalijk op het eind al puffend de inkopen doen want zoveel heb je toch niet nodig volgens hem haha
jee wat een volle kasten! haha.. ook hier zal manlief heel blij met me zijn dat ik me inhoud (ahum) hihi
oooh wat leuk hey! omdat allemaal zo te zien... nog ff en wij krijgen ook de babykamer binnen en dan zal ik zeker een foto posten!!
hahaha ik zie toch wat associale kasten LOL hier een bescheiden kast...heb ook alleen 50/56 erin hoor...bij mn zoon heb ik (zonder te liegen) 21 vuilniszakken vol kleding gekregen....uiteraard is er genoeg "gedumpt" maar sjeezus....nu een meid en nog niets 2de hands gehad maarja had nog wel genoeg unisex pakjes hahaha
Kom ook even onze kast showen. Dit is ons eerst kindje en iedereen is zo enthousiast dat ze van alles voor ons kopen. Volgende week geslachtsbepaling, ze zeggen dat ze dan helemaal los willen gaan! Ben benieuwd! Bekijk bijlage 223596
Oh wat een geweldige kasten!! Dank jullie wel allemaal, echt heerlijk om te zien. 6 Maart heb ik geslachtsbepaling en dan ga ik ook helemaal los. Ik denk dat ik ook zo'n verschrikkelijk volle kast krijg, haha. Ik word gewoon zo hebberig van al dat schattige babyspul!
Topic loopt goed Ik heb niet alles zelf gekocht, maar ook een hele grote zak kleding van een collega gekrege, daarom dat mijn kast zo vol is. Bovendien weet ik het geslacht ook nog niet, dus alles unisex en dan 1 leuk jongensetje en 1 leuk meisjessetje gehaald. Als ik dan straks bevallen ben kan ik los op roze of blauw
Leuk mbtc! Ik zie lekker veel pakjes hangen Even een vraagje tussendoor, t/m welke maat kopen jullie kleding voor de kleine op komst? Dit is mijn eerste en ik koop t/m maat 62 maar ik hoor af en toe ook maat 68 voorbij komen, dat duurt nog wel wat maandjes voordat ze daar in passen lijkt mij?