@Romy, geweldig dat pakje. Noor had deze (uiteraard) in het roze aan. Hier een foto Bedenk dus het pakje in het roze. Noor loopt nog niet, dus alleen zittende foto's en ivm het weer een jasje aan. (en het mutsje liet ze niet op haha)
Ahh hoe schattig !! mag ik vragen waar je dat pietenpakje vandaan hebt? Ik kan nergens kleine pakjes vinden
Wat een super lieve pietjes zie ik weer voorbij komen! @Chloe, volgens mij komt die bij de etos vandaan daar hebben ze pietenpakjes voor kleintjes. Ik heb daar ook de cape voor mijn dochtertje vandaan.
Het werd al gezegd, maar idd Etos. Ik heb hier elders al gelezen dat ze bij een boel filialen uitverkocht zijn. Meiden wat een leuke fotoos allemaal!!
Het mutsje bleef hier amper op, maar niet omdat Sven het niet wou. Het was een beetje te klein voor mijn zoon (die nogal een groot hoofd heeft). Dan krijg je dus dit soort fotoos
wat super leuke foto's !!! Ik wilde onze zoon ook een pietenpakje aan doen maar manlief vind dat dus werkelijk ronduit vreselijk. Baal ik flink van! Geen pietenpakje gekocht dus maar ik ga mn best doen om een kerstman pakje te kopen
haha ja eigenlijk wel he. ik doe dat om eerlijk te zijn nooit. ik 'overleg' altijd voordat ik iets koop, al is het een shirtje. Eigenlijk best erg nu ik erover na denk haha maar hij werkt fulltime en ik ben een huismama dus op een of andere manier voel ik me dan schuldig als ik 'zijn' geld uit geef. Maar dat kerstpakje gaat er zeker wel komen
Ok, dan snap ik wel dat je dat overlegt hoor. Zou ik waarschijnlijk ook wel doen. Alhoewel... Ik zag laatst bij de H&M hele leuke kerstpakjes. Binnenkort ga ik ook zo'n pakje halen. Zo leuk
als ik op de pc zit post ik ook ff mijn kleine piete kindje samen met kleine broer en de zwarte piet op de foto geweest dus kan niet achterblijven he.