Hoi dames ben 5 weken en 4 dagenzwanger en ik was benieuwd welke vitaminen ik het best kan nemen naast de foliumzuur. Had begrepen dat er speciale zijn. Welke kan ik het beste kopen?
Dankje Ik vroeg het namelijk omdat ik nogal weinig fruit eet...en wat moet ik dan doen als ik klaar ben met foliumzuur slikken?
Ik slik een multivitamine voor vrouwen die zwanger zijn en/of borstvoeding geven. Ik koop deze bij de gezondheidswinkel, het merk is Solgar. Kost wel wat, maar dan heb je wel goed spul (natuurlijk).
Ik neem davitamon mama, met visolie. Daar zit ook foliumzuur bij in en het is een multovitamine die speciaal voor de zwangerschap is zodat je niet teveel van bepaalde vitamines binnenkrijgt.
er is ook omnibionta pronotal daar zit zowel foliumzuur in als alle andere nodige vitamienen tijdens de zwangerschap.
Gefeliciteerd! Ik slik Davitamon mama plus, extra vit b12, extra vit D en een pil met magnesium/calcium Ik eet helemaal slecht door hyperemesis dus kan alle extra vitaminen goed gebruiken. De magnesium is trouwens vervanging van een medicijn dat ik nu niet meer mag slikken. Ik de Davitamon zit ook foliumzuur dus ik nam dat niet meer los. Slik t mijn hele zwangerschap, kan geen kwaad.