Spannend er staat op je banner 8 weken maar daar zijn je streepjes wel wat licht voor dnk eerder tussen 4 en 5
ja klopt! als ik van mn laatste (onregelmatige) menstruatie uit zou gaan is het rond de 8 weken. Vandaar dat ik dinsdag een termijnecho krijg omdat het onduidelijk is, daarna pas ik hem aan
Spannend meid gefeliciteerd hoor. Dus je gaat er al een beetje vanuit dat je minder ver ben. Wel fijn dat je ondanks je onregelmatige cyclus toch zwanger ben.
Kan best zijn dat de test het HCG niet meer aankan en dat je wel 8 weken zwanger bent. Er was vorige week nog een topic over iemand die een knaltest had met een week of vijf geloof ik en met 8.3 weken weer een heel flauw lijntje. Schijnt normaal te zijn.
Heeeeel lang geleden (sept 2011), maar na 4 miskramen met lichte streepjes, viel ik bijna van de bank. Dit was 13 DPO. Overigens een mooi voorbeeld van een verschillende testuitslag met dezelfde urine bij de KV testen. Allebei knal, maar je zou zo ongerust worden.
Vorige week heb ik "voor de zekerheid".. (Dus eigenlijk om toch nog maar een bevestiging te krijgen dag ik echt zwanger ben..) toch nog een test gedaan bij 5,5 week.. Hierna was ik weer even "gerustgesteld"
Dit is mijn knaltest van vanmorgen. Ik kan het nog maar amper geloven... Ik weet alleen dus nog niet hoe lang ik al ben, de eerste dag van m'n laatste menstruatie was 7 mei.
Ik was vorige cyclus juist heel onregelmatig. Ik heb er toen 38 dagen over gedaan. Dat kan ook komen doordat ik een cyste heb. Woensdag ga ik terug voor controle. In ieder geval bedankt voor de felicitatie