Mijn knaltest 5+1... Na 4 vmk in 3 jaar is dit de duidelijkste test ooit hopen dat dit kleintje blijft plakken!!!!
Hoe gaat het met alle zwangeren? @sanne hopelijk heb jij snel ook weer een posi test @ hier misselijk enz. verder gaat het wel oke. heb nog effe bij de testen gestaan maar niet meegenomen goed he haha
Met mij wel oke. Geen overdreven last van zwangerschapskwaaltjes. Ik ontwikkel wel ineens een sterke voorkeur voor tomaten. Verder moet ik nog wachten tot volgende week woensdag. Dan belt m'n gynaecoloog om te vertellen of de hcg waarde mooi stijgt. Ik hoop het maar zo.
tomaten hihi. Ik duim voor je!! Hopelijk heb je een mooie hcg waarde. Wanneer hebben jullie echo.s Ik moet nog 9 dagen wachten
Oeh! Spannend!!! Ik duim ook voor jullie. Ik ben gisteren nog voor controle van mijn cyste bij de gynaecoloog geweest. Er was een zwangerschapsring te zien, verder viel er helaas nog niet zoveel te vertellen. Hij schat dat ik nu ongeveer 3 a 4 weken zwanger ben. Dus op de 10 weken echo moeten we nog even wachten.
Hoi meiden, Met mij gaat eigenlijk alles wel prima..op veel plassen en wat constipatie na. Wel vermoeid maar ja dat hoort erbij. Misselijkheid is sinds gisteren heel lichtelijk begonnen maar niet erg alleen sochtens eventjes en vanacht had ik het even maar trekt gelijk weer weg gelukkig! want ik heb een kotsfobie... haha. Ik heb 4 juli pas de eerste echo staan dus duurt nog ff helaas....
ja hihi ik ook! het is mijn eerste wondertje dus alles is echt nog allemaal harstikke nieuw voor mij, hoop op een mooie echo (voor iedereen hier trouwens!!). trouwens wel een bijkomende voordelige kwaal hihi mijn (.)(.) zijn wel ineens wat groter geworden hihi staat me best goed hahaha En wat jij trouwens hebt met tomaten heb ik met komkommer en kaas hahha
Voor mij is het ook de eerste keer. Eigenlijk vind ik het allemaal wel een beetje eng... Ik hoop dat alles maar goed blijft gaan, voor mezelf en voor jullie. Dat van die grotere borsten merk ik trouwens ook. Ik dacht eerst nog dat het was dat m'n menstruatie eraan kwam, maar die kwam dus niet. Volgens mij groeien ze nog steeds. Hahaha.