Nog steeds geen twee streepjes op mijn ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door quinten2011, 9 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames

Ik ben sinds vorige maand ovu testen aan t gebruiken na mijn ongi maar heb nog geen een keer een positieve test gehad of hoe noem je t. In ieder geval geen twee streepjes

Is dit voor iemand herkenbaar? Wordt hier zo onzeker door

2. ellepel1985

ellepel1985 Bekend lid

15 nov 2011
    514
    0
    16
    NULL
    Drenthe
    ik lees ff mee. mijn vriendin heeft hetzelfde!

3. toers

toers Niet meer actief

Hey Quinten ik heb dit ook! Heb vanaf dag 8 in mijn cyclus getest en nu op dag 15 nog steeds negatief. Ik snap er ook weinig van. Hoe is jouw cyclus normaal? Mijne is 25 dgn dus had al lang een positieve verwacht eigenlijk.

4. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Weet je ik deed het met de digi testen omdat dat moest ivm IUI D, maar ik miste mijn ei gewoon! Sindsdiens heb ik echos en bloedafname om ei op te sporen. Heb mooie cyclus en toch kon ik hem missen.

5. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn cyclussen zijn 28-28-27-23

6. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik tel t op verschillende pagina s ook uit maar kan elke dag testen en heb nergens twee strepen. Terwijl ik wel mijn ei voel dan zou de ovu normaal moeten knallen

7. toers

toers Niet meer actief

Ja ik zou niet 100% op die testen vertrouwen, kan blijkbaar best dat je je LH piek mist en dus wel gewoon ovulatie hebt.
    Welke tijdstippen heb jij getest? En heb je rekening gehouden met niet drinken 2 uur voor de test?
    Ik heb elke dag rond 12 uur getest en sommige dagen ook nog rond 18 uur maar helemaal niks geen positieve test gehad. Ben nu gestopt op dag 19 met testen wacht nu gewoon mn menstruatie maar af.

8. quinten2011

quinten2011 Actief lid

5 sep 2011
    344
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op verschillende tijden getest. Maar stop er mee want zo kost t me veel te veel geld. Heb ze bij de eerste keer ook niet gebruikt. Was toen binnen 5 maanden zwanger.

Deel Deze Pagina