Waar en hoe ruimen jullie de knutselspullen op van je kinderen? Hier zat het in een vakje met deur van de expedit (ikea) kast, maar dat is nu echt te klein. Ik ben dus op zoek naar inspiratie. Foto's mogen ook
Een deel zit in de Expedit kast in de trapkast. Twee van die kunststof bakken vol van alles en nog wat (wc rollen, keuken rollen, verf, kwasten, chenilledraad, foam dingen, stickers, enz.), een laatje met wit en en een laatje met gekleurd papier en in en ander vak een bak met klei. Dan er naast het karton. De rest ligt op zolder, daar staan, ook in en Expedit kast, nog een bak of 6 vol met van alles en nog wat (groot deel van mij nog van vroeger, allerlei soorten verf, knutselrubber, kraaltjes, enz.).
Ik heb voor mijn dochters knutselspulletjes een plank in ons dressoir gemaakt. Daarop staan een paar ladekastjes van Ikea (Moppe) met daarin haar verf, kwasten, klei, kleivormpjes, stickers, stempels, kliederschort, enz. Daarnaast staat een brievenbakje van Ikea (Dokument) met daarin op de drie lagen: wit papier, gekleurd papier en kleurboeken/kleurplaten. Op de plank staat ook een klein opvouwbaar boodschappenkratje van de Action met haar kleurpotloden en viltstiften. Dit werkt prima, want ik pak steeds het bakje van de Moppe kastjes waar ze op dat moment mee wil spelen, bijv. klei. Is ze daar klaar mee, dan is het zo omgeruild voor iets anders.