Haha grappig! Die amerikaanse familie verbaast me niet. Wat een ongezonde zooi! Heb wel meteen zin in pizza!
Haha zie ik jou al zitten met je laptoppie voor de open koelkast om te typen wat er allemaal in staat Chipsvoorraad: die zou echt niet goed voor me zijn, ik zou iedere avond een hele zak leegeten . Ik koop meestal express van die goedkope (n iet zo lekkere) chippies want als ik alleen maar lays zou kopen werd ik moddervet
Ik heb ook veel voorraad, genoeg om een hele maand te kunnen eten en we hoeven dan eigenlijk alleen melk, brood en boordbeleg te halen, bedankt voor de fotos TS, mijn man vindt ineens dat mijn verzamelwoede wel meevalt!
Haha, die had ik nog niet gezien maar ik drink nooit prik dus valt nij dan niet zo... Vergeleken met de andere tafels vind ik se Mexicaanse tafel het meeste KLEUR hebben..
Opgeruimd & net boodschappen gedaan! (Verse boodschappen doe ik dagelijks dus de koelkast is niet zo vol ) Bekijk bijlage 344548
Die blauwe doos rechts boven is mijn kolf Bekijk bijlage 344549 Ik moet hem trouwens nog schoonmaken haha
ik koppelverkoop altijd een keer in deaandacht de houdbare dingen en 1 X per week ga ik naar de markt voor de verse groenten en verse dingen. we hebben vaak ook veel van hetzelfde op voorraad omdat je dan nooit kisten grijpt. heel dijn, nu alleen nog een groter huis en een grotere provisiekast. haha