Show je koelkast en voorraadkast

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Mac, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik wist echt niet wie je was, al las ik dat je kennelijk heel herkenbaar bent. Ik kijk nauwelijks naar foto's en heb weinig contact op het forum. Maar aan jouw voorraadkast weet ik geloof ik wel wie je bent.. Ow nee, ben in de war met iemand anders zie ik al..

2. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Ik maak morgen wel een foto, als we betaald hebben gehad en ik boodschappen kan doen. Nu ziet het er een beetje triest uit :)

3. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Mijn man had ook zo'n lintworm voordat hij stopte met roken. ;) :D

Ik heb een flinke voorraad frisdrank, sappen en water. Dit word elke 14 dagen of elke maand weer aangevuld.

Vers, brood en de rest haal ik allemaal per week. Sommige dingen gaan echt elke week op en sommige dingen doen we wat langer mee.

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik ben trouwens wel echt jaloers op jouw meganetjes geordende voorraadkast en koelkast. Je wil echt niet weten hoe het er bij mij uitziet ;) :p.

5. Lov23

Lov23 Niet meer actief

vraag me af waarom je alles dubbel hebt?
    Koop je constant alles nieuw of maak je het eerst op?.

6. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Wij doen 1x per maand de "echte grote"boodschappen, dan de wekelijkse op zaterdag en doordeweeks nog verse groente maar ik heb toch echt geen 20 sausjes staan:$:$

7. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Omdat als het 1 op is je niet mis grijpt en er een back-up van hebt en je niet last minut naar de winkel moet zoals bij mayonaise of curry etc. En sommige dingen zoals de pasta salades haal ik bijv 5 per week omdat man er 5 per week eet, of bijv meerdere slaatjes of potten augurken of knakworsten (vliegen er ook meerdere per week door heen).

Als ik bijv 2 curry flessen heb en curry fles nr1 is op, dan gebruik ik curry fles nr2 en koop ik direct bij de boodschappen een back up zodat ik er weer 1 op voorraad is zodat ik niet misgrijp als die op is :)

8. PoppetjeN

PoppetjeN Niet meer actief

haha wat een voorraad:D

Ik heb wel veel voorraad van wasmiddal luiers enz maar van eten gewoon normaal.

Ik ben wel benieuwd wat jullie per week dan aan boodschappen kwijt zijn zal niet onder de 100 euro zitten gok ik ;)

9. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Zo, eerlijk gezegd gaat er wel echt veel doorheen bij jullie 😳. Dat lukt hier echt niet! Ik koop op vrijdag wel een aantal lekkere dingen zoals chips, koek en kaasstengels maar als mijn man 5 zakken chips per week zou eten, dan zal ik daar toch echt een stokje voor steken.

10. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    ja ik vind het veel. wij zijn met 5 en heb altijd dingen op voorraad, pak zelden mis. maar 10 zakken chips en 8 pakken koeken en weet ik wat vind ik persoonlijk nergens over gaan.
    hier altijd 1 of 2 zakken chips in huis. is het op, is het op. er wordt hier 2x per week boodschappen gedaan maar hoef echt niet elke keer chips of koeken te kopen.
    hier wordt ook zelden iets weggegooid.

4 potten zilveruitjes, 4 potten augurken? waarom niet gewoon 1 of 2 potjes op voorraad denk ik dan?

11. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Whooooooo!

12. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Deze week was het €135.(exclusief luiers en wasmiddel etc, maar dat haal ik vaak 1x per 4/5 maanden een helemvoorraad zodat ik daar tijden niet naar om hoef te kijken)

Maar als je alles elke week netjes aanvuld dan blijft het redelijk vol. Maar man eet gewoon óntzettend veel (noem het altijd schranzen/Vreten ipv eten ;)

Als ik m'n man niet had was ik maar weinig kwijt voor de boodschappen :p

Niemand een foto van de koelkast/voorraadkast?

13. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    HallO! dacht ff dat het een foto van de supermarkt was? :p

14. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    maar wel handig hoor je hebt iig altijd wat in huis en het staat netjes, ik ga hier geen foto van mijn koelkast neerzetten haha!

15. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ik vind het echt veel. en elke dag een bak pasta salade.. dan mag ie van mij op zondag een grote pan pasta gaan maken en dat invriezen en opeten. wat een geld..
    Tis penne, tomaat en kruiden.

Wij hebben ook voorraad maar niet zo en we eten het op/leeg en halen dan nieuw. en 1 zak chips per 3 weken ofzo, koek 1 pak per 2 a 4 weken en kinderkoekjes dan.

Voordat ik een foto kan maken zal ik eerst grondig op moeten ruimen.;)

16. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Het zijn zelfs 17 zakken chips :)

Maar zoveel augurken omdat ik niet elke week met die potten ga slijpen bij de boodschappen en d'r serieus minimaal 1 pot zilveruitjes en augurken doorheen gaan. 6 zakken chips gaan met gemak op per week, zo ook een koek (wafels) of 4 per dag. Als hij werkt neemt hij ook 8 boterhammen mee met beleg en een bak pasta salade of groot slaatje en nog een hoop andere dingen, hij VREET dus echt enorm veel. Tel ik de 2 vriezers die we hebben en bomvol zitten met bapao en pizza nog niet bij op.

Geen wonder dat ik bijna 30 kilo lichter ben in 7 mnd, puur door alle zooi te laten staan en gezond te eten. Is echt absurd.

Heb ook wel eens gedaan " op = op " en doe rustig met de koeken/chips, maar toen was ie 5 kilo in 1,5 week afgevallen en het is al zo'n dunnetje :)

17. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    ik vind dit wel erg extreem. 4 potten augurken en 4x zilveruitjes? wat moet je ermee. en al die sausjes OMG!! lijkt idd wel op een doonmsday prepper.
    het ziet er wel netjes uit daar ben ik jaloers op maar ik heb er de ruimte niet voor om het zo netjes te hebben.

Ik heb een voorraad waar ik bijna een maand van kan eten, en aan het begin van het salaris vul ik dat weer aan zodat ik er weer bijna een maand van kan eten.
    .

18. Biccy

Biccy Fanatiek lid

28 jul 2008
    2.056
    14
    38
    Ierland
    Nou, wat ik al zei, ik moet boodschappen halen :)

19. moradora

moradora Fanatiek lid

6 mrt 2013
    1.310
    6
    38
    verzorgende
    Provincie Groningen
    nou hier mijn planken en koelkast. vriezer ligt ook propvol.
    Bekijk bijlage 340802

Bekijk bijlage 340803

het is wat rommelig maar dat komt omdat alle voorraad op 2,5 plank moet en er ook gereedschap ed. staat.

20. MissXX

MissXX Fanatiek lid

9 okt 2011
    2.027
    0
    0
    Nijmegen
    Ik vind het wel mee vallen hoor.. Ja het is best veel, maar dat is toch juist fijn. Heerlijk dat je van alles klaar maken, omdat je ruim voldoende op voorraad hebt.

6 of 8 zakken chips per week? Tsja, dat is dan wel weer erg slecht voor je lichaam natuurlijk, of je nou slank bent of niet.

Deel Deze Pagina