Show je koelkast en voorraadkast

Discussie in 'De lounge' gestart door Miss Mac, 30 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Ja gaat serieus elke week op.

2. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Ik vind het dus wel normaal. Wij hebben dus ook een ruime voorraad in huis. Wel andere producten, want wij sponsoren euroshopper en basis merken :D

3. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Begint ie aan hetvolgende te snacken zonder dat hij zegt dat het op is, maar als het echt z'n lievelings "snack" is vraagt hij of ik het haal bij de boodschappen of gaat zelf nieuwe halen of schrijft het op de lijst.

4. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Ik zeg; foto! :D

5. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Wat een gepiep weer.... Mijn man eet alleen wit brood, piepers, vlees, friettent zooi en andere meuk.. Hij eet NOOIT groenten of fruit. Hij doet zwaar lichamelijk werk en komt geen gram aan. Ongezond? Ja, enorm. Ben ik zijn moeder? Nee.. Ik kook voor de kinderen en mij gewoon AVG en als hij dat dan niet hoeft, jammer dan.. Ik snap niet dat mensen zich druk kunnen maken over de eetgewoontes van iemand die ze niet kennen..

6. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Hier: complete chaos. Meerdere kasten met allerlei producten die we ooit in een opwelling hebben gekocht en jaren later (na het stof eraf te hebben geblazen) ons realiseren dat de uiterste verkoopdatum inmiddels zo'n 7 jaar geleden verstreken was...
    Oh, en de keren dat we ons herinneren dat we 'ergens nog product x' moeten hebben liggen, geven we meestal na een half uur vloekend zoeken op en eten we in plaats daarvan produkt 'y'.

Ben best wel eens jaloers op georganiseerde mensen zoals TS...

7. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Vaak hebben die zelf iets te verbloemen of ergens geen controle op ;)

8. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Nou wij hebben geen mooie voorraadkast om een foto van te maken. Hier staat overal in huis wel wat.
    Bijvoorbeeld:

In de keuken de keuken spullen zoals bleekwater e.d.
    In de hal een kast met hoofdzakelijk blik en pot spullen
    Dan nog een schuifdeurkast met hoofdzakelijk shampoo, deodorant e.d.
    Drinken staat in de buurt van de koelkast

Van de meeste dingen hebben we minimaal 2 op voorraad. Behalve drinken, shampoo, deodorant, zeep, juszakjes, rijst waar we veel meer van hebben. Groot inkopen scheelt vaak ook in prijs :D

9. Joycey

Joycey Niet meer actief

Kan de verdere discussie over de eetgewoontes van manlief afgesplits worden??? IK WIL FOTO'S !!!!

En verder:

10. tuc

tuc Niet meer actief

nou dat is ook wel heel kort door de bocht.

Maar wat mamaR zegt zou ik dus echt niet accepteren van mijn man. We hebben samen 2 kindjes om voor te zorgen en ik wil straks niet degene zijn die moet vertellen dat papa er niet meer is om zulke gewoontes. Ik zou niet eens aan kindjes begonnen zijn als ik dit wist. Je dient als ouders het goede voorbeeld te geven.

11. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

En daar gaan we weer :D
    Show je voorraadkast, en uiteindelijk gaat het erover wat de man van ts eet???
    Ga allemaal lekker wortels eten en water drinken :p
    Laat haar man lekker eten wat hij wilt, al eet hij heel de dag door koeken en chips, daar gaat het hier toch niet over??

Ik wilde dat ik zo'n voorraadkast had, zo geordend en netjes!!!
    Ik zal maar niet zeggen wat er bij ons in de voorraadkast staat :p

12. wolfje89

wolfje89 Niet meer actief

Ik zet maar geen foto neer!:p
    Bij ons staat in de koelkast alleen ongeveer dit :

Paprika's
    Sla
    Komkommers
    Tomaten

Aantal sausjes ( Mayo curry ketchup knoflooksaus coctailsaus)
    Boter
    Bakboter

vier kuipjes smeerkaas
    1 bakje roomkaas
    1 bakje filet american
    1 bolletje saks

2 flessen cola
    1 pak sinasappelsap
    1 fles aanmaaklimo

eieren
    Dat is het wel zo'n beetje denk ik!

Ik ben altijd jalours op al die gevulde koelkasten maar ik weet echt niet waar ik de mijne mee moet vullen.

In de voorraad kast staat ongeveer dit :

2 pakken spagetti
    2 pakken macaroni
    2 pakken rijst

paar potjes groente
    blik soep
    knakworsten
    paar van die 'koken uit pakjes dingen'

1 pak koek
    1 zak chips
    1 zak nootjes
    1 zak snoep
    1 pak koffiepads
    1 pak suiker
    en dan heb ik nog aardappels en uien
    en zoet broodbeleg.

Meer heb ik niet en gebruiken we ook niet we halen vaak nog wat extra's te drinken en te snoepen.
    En groente en vlees.
    Vriezer ligt wel vol met vlees enzo.

13. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    #153 Miss Mac, 30 jul 2013
    Laatst bewerkt: 30 jul 2013

:$ :$

Wat ontzettend overdreven zeg. Het is eten, geen heroïne of cocaïne of een maffiabaas of moordenaar ofzo ;)

Het is een hardwerkende lieve zorgzame vader en man die zelfs veel meehelpt in het huishouden en waar serieus niks op aan te merken is alleen zijn ongezonde eetgewoontes.

Jij zit ook meerdere uren per dag op ZP toch? Is dat wel een goed voorbeeld dan :( En drinken of roken jullie niet en eten jullie alleen maar biologisch verantwoord? Doe jij nooit iets verkeerd en geef je serieus 24/7 het goede voorbeeld?

Beetje bizar om te zeggen dat je geen kinderen zou moeten nemen met iemand die ongezond eet

Vaak zijn het die ouders die alles zoooo politiek correct doen en zooooo ontzettend strak en streng zijn wiens kinderen zich later juist NIET aan de regels houden en later losbandig worden en met politie en justitie in aanraking komen omdat vroeger alles verboden terrein was, maar in mama's gezicht net doen of ze ooh zo braaf zijn, maar ondertussen ;)

14. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Zullen we on-topic blijven dames, laten we het gezellig houden.

15. MamaR

MamaR Fanatiek lid

4 jul 2010
    3.420
    17
    38
    Dan hadden we inderdaad maar niet aan kinderen moeten beginnen, hij at namelijk al zo toen hij nog thuis woonde. En ik (behalve toen ik zwanger was) rook. Wij hadden ons duidelijk nooooooit mogen voortplanten..

16. MamavanEL

MamavanEL Niet meer actief

Ik vind het een vrij asociale en kwetsende opmerking!
    Je hoeft je echt niet te verantwoorden hoor ts
    Je man heeft misschien een wat minder goede eetgewoonte maar dat zegt niks over jullie als ouders!!! Trek het je niet aan hoor.

17. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Haha ja, ik grapte straks voor de grap " als er iets gebeurd zoals een ramp hebben we in ieder geval een voorraadje en ook nog lekker calorierijk ook zodat we niet verhongeren :p"

18. tuc

tuc Niet meer actief

ik heb het dus helemaal niet over jou he.....

Maar goed, ik wil dat mijn kinderen gezond opgroeien en daar horen zulke etenswijzen niet bij, ik vind voeding heel belangrijk. Roken niet nee en een wijntje op zn tijd hoort wel bij een gezonde levensstijl, man drinkt niet. En je eten hoeft niet per se bio te zijn om gezond te zijn. Maar nooit geen enkel groente en fruit vind ik niet normaal en ik zou niet kunnen samen zijn met iemand met zulke gewoonten

19. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

3 mrt 2013
    2.775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    En over tien jaar eet je kind alleen maar junkfood omdat het van thuis uit niet mocht en gaat vervolgens roken en aan de drugs en oei oei oei op een dag komt ze thuis met een man die misschien wel geen groente en fruit eet!! Wat ga je dan zeggen? Neem maar geen kindjes hoor want dat is niet goed!!

20. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0

Wat zou je dan doen als jou kinderen later als ze op zichzelf wonen zich elke dag volvreten met junkfood of andere "rommel"?

Dat jij nu het goede voorbeeld geeft wil niet zeggen dat ze dat dan ook overnemen. Wie weet denken ze wel " vroeger mocht ik het nooit van mama, nu ik het huis uit ben neem ik het er lekker van".

Zal niet de eerste zijn. Ken er genoeg die alleen Thee mochten drinken en nooit eens een lekkere frikandel en de McDonald's alleen van de tv konden en daarna zichzelf lieten gaan toen ze op zichzelf woonde omdat ze toe eindelijk van de " verboden vruchten" mochten snoepen nu mama er niks meer over te zeggen had.

TE is nooit goed.. TEveel dus niet, maar TEweinig ook niet.
    Vaak is afraden juist aanraden. Met foute vriendjes en zeker ook qua eten.

Deel Deze Pagina