Hoi, Aangezien het binnenkort vaderdag is lijkt het mij leuk om een fotocollage te maken voor mijn man op canvas. Het is z'n 1e vaderdag dus lijkt me wel een leuk idee. Ik dus net allemaal foto's uitgezocht, fotocollage geprobeert te maken online, lukt het niet :-S Iemand handig hiermee? Of tips welk programma ik hiervoor kan gebruiken? Groetjes Rebekka
Ik zou eerst een collage maken in bijv. Photoshop en dit dan uploaden naar zo'n site waar je het als canvas kan laten afdrukken.
Ik zou even googlen op fotobewerkingsprogramma's. Photoshop (Elements) is een betaald programma maar volgens mij heb je ook een probeerversie via adobe.com En je hebt Picasa. Alleen daar heb ik geen ervaring mee.
Kan je met de Hema software ook niet een Canvas collage maken? Vroeger ging dat iig met de bestelsoftware
Neee joh! Ga naar Topdoek.nl - Foto op doek - De GOEDKOOPSTE in NL - foto op canvas - Topdoek.nl die doen het zelf voor je!Je stuurt de foto's op die je graag zou willen, hun maken er iets moois van en mailen je het voorbeeld, na goed keuring wordt het doek gedrukt. Echt super mooi!! Heb ook een canvas besteld daar