Show je kraambedankje

Discussion in 'Zwangerschap' started by Truelove, Dec 31, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Ana leigh

Ana leigh Fanatiek lid

Feb 11, 2013
    1,753
    9
    38
    Female
    x
    Ik zou eigenlijk niet weten waarom ik iemand een cadeautje zou moeten geven, omdat diegene mijn kindje zo graag wil zien?

Ofwel, nee hier deden wij dus absoluut niet aan. :p

Liefs,

2. maliza3

maliza3 Actief lid

Jan 1, 2014
    155
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zie dat anders... Ik zie dat als mensen die interesse tonen en zoiezo nemen ze vrijwel allemaal een kraamkadotje voor je mee dus wat is dan een bedankje van 1 of 2 euro... mja hier is het gewoon dus kan me zoiezo niet voorstellen om het niet te doen... dat op school trakteren had ik dan weer beetje moeite mee omdat het mijn kinderen niet zijn maarja natuurlijk wel die van mijn vriend haha dus doen we dat maar maar dat maakt mijn eerste zwangerschap dus suikertjes en bedankjes stukje duurder dan gepland... al was ik voor wat ik net op de foto had laten zien per bedankje maar 85 cent kwijt ongeveer dus vind dat ik het nog goed gedaan heb.. die voor de volwassenen thuis zijn ietsje duurder... maar ook niet overdreven...

3. mamsam

mamsam Bekend lid

Mar 25, 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hadden bij eerste zoon deze zeepjes, wel met andere naam ;) en nu... whahahah ben ik het eerlijk gezegd vergeten whahhahaha. oh wat erg.

Attached Files:

• zeep.jpg
      zeep.jpg
      File size:
      26.3 KB
      Views:
      135
  4. tantetil

tantetil Bekend lid

Jan 1, 2010
    768
    162
    43
    Female
    Noord Holland
    Leuk die zeepjes! Dat zou ik ook leuk vinden om te krijgen.

5. mamsam

mamsam Bekend lid

Mar 25, 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je! gister toch maar even snel nog iets voor deze beeb geregeld hihihi. vind het gewoon leuk om mensen iets mee te geven...

6. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    wat is er gebeurd met beschuit met muisjes????

7. Truelove

Truelove Fanatiek lid

Mar 30, 2014
    3,006
    0
    0
    Beschuit met muisjes geef je ook.. Maar als de mensen weggaan geven wij altijd een bedankje.. Ben niet anders gewend

8. mamsam

mamsam Bekend lid

Mar 25, 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    jups inderdaad, de rollen en pakjes muisjes staan hier al in de kast

9. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,923
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Wat veel kraambedankjes!!! Hoeveel visite verwachten jullie dan wel niet?
    Hier is de jongste vier weken, maar zoveel bezoek hebben we nog niet gehad hoor (ook geen behoefte aan). Hoe lang ga je door met uitdelen dan?
    Ken het overigens wel van sommige winkeltjes in het zuiden van het land, maar doe het zelf niet en heb er bij vrienden of familie ook nog nooit 1 gehad.

10. mamsam

mamsam Bekend lid

Mar 25, 2013
    649
    0
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben er nu 70 besteld, maar zoon gaat er ook 25 uitdelen op school. ik heb gewoon gekeken naar het aantal kaartjes wat we versturen en dan een paar extra.

Share This Page