Ik zou eigenlijk niet weten waarom ik iemand een cadeautje zou moeten geven, omdat diegene mijn kindje zo graag wil zien? Ofwel, nee hier deden wij dus absoluut niet aan. Liefs,
Ik zie dat anders... Ik zie dat als mensen die interesse tonen en zoiezo nemen ze vrijwel allemaal een kraamkadotje voor je mee dus wat is dan een bedankje van 1 of 2 euro... mja hier is het gewoon dus kan me zoiezo niet voorstellen om het niet te doen... dat op school trakteren had ik dan weer beetje moeite mee omdat het mijn kinderen niet zijn maarja natuurlijk wel die van mijn vriend haha dus doen we dat maar maar dat maakt mijn eerste zwangerschap dus suikertjes en bedankjes stukje duurder dan gepland... al was ik voor wat ik net op de foto had laten zien per bedankje maar 85 cent kwijt ongeveer dus vind dat ik het nog goed gedaan heb.. die voor de volwassenen thuis zijn ietsje duurder... maar ook niet overdreven...
wij hadden bij eerste zoon deze zeepjes, wel met andere naam en nu... whahahah ben ik het eerlijk gezegd vergeten whahhahaha. oh wat erg.
dank je! gister toch maar even snel nog iets voor deze beeb geregeld hihihi. vind het gewoon leuk om mensen iets mee te geven...
Beschuit met muisjes geef je ook.. Maar als de mensen weggaan geven wij altijd een bedankje.. Ben niet anders gewend
Wat veel kraambedankjes!!! Hoeveel visite verwachten jullie dan wel niet? Hier is de jongste vier weken, maar zoveel bezoek hebben we nog niet gehad hoor (ook geen behoefte aan). Hoe lang ga je door met uitdelen dan? Ken het overigens wel van sommige winkeltjes in het zuiden van het land, maar doe het zelf niet en heb er bij vrienden of familie ook nog nooit 1 gehad.
wij hebben er nu 70 besteld, maar zoon gaat er ook 25 uitdelen op school. ik heb gewoon gekeken naar het aantal kaartjes wat we versturen en dan een paar extra.