Krampen/oefenweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door jes12, 3 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    Hoi dames,
    Ik heb sinds ruim een week regelmatig buikkramp. Het gevoel van ongesteld worden zeg maar.
    Dit is sinds een paar dagen echt aanwezig en vooral savonds dan komt en gaat het maar wel onregelmatig.
    Af en toe trekt de pijn ook door naar mn rug.. de ene keer heftiger dan de andere keer. Voor oefen weeen is het nog te vroeg toch dacht ik? ben heel nieuwsgierig wat het is heb maandag controle en ga t zeker even vragen.
    Echt menstruatiekrampen waarvan ze in t begin zijden groeipijn maar nu t echt met komen en gaan aanwezig is lijkt het me iets anders..

2. Joyyke85

Joyyke85 Bekend lid

18 mei 2014
    682
    0
    0
    NULL
    Zuid limburg
    Dat heb ik ook gehad en de verloskundige zei dat je ook spierpijn kunt hebben aan de baarmoeder door de groei van de baby

3. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Ik heb het ook en hier wordt het wel gehouden op oefenweeën.
    Sommige meiden hebben hier al rond dit termijn last van dus het kan heel goed. Hou het in de gaten. Ik heb hier ook meer harde buiken die soms ook erg ongemakkelijk voelen en soms de kant op gaan van pijnlijk, maar ik time dan altijd even hoe frequent ze komen. Just to be sure.
    Hopelijk blijft het voorlopig bij oefenen ;) Maar wel iets om even in de gaten te blijven houden :)

4. Maartt

Maartt Fanatiek lid

30 mrt 2011
    4.843
    725
    113
    Ik had het ook. Bij mij was het een blaasontsteking. Ik zou iig eveb je urine op kweek laten zetten.
    Heb het nu nog af en toe maar dat is vooral als de baby heel erg beweegt. Ook tijdens groeispurten, of als ik slecht naar het toilet kan heb ik er meer "last" van.

5. jes12

jes12 Bekend lid

2 jan 2014
    888
    91
    28
    urine heb ik vorige week laten checken toen ik veel last had dat was het niet.
    Ik ben benieuwd wat de vk er maandag over zegt!

6. Ellis2014

Ellis2014 Bekend lid

7 mei 2014
    903
    238
    43
    Bij mij waren dit indalingsweeën...
    Heb er 3 weken last van gehad, omdat beeb steeds opnieuw weer omhoog kwam..

7. Robynn

Robynn Fanatiek lid

18 mrt 2014
    1.139
    0
    36
    pfff ik herken het...onze kleine man zit nu ook al met zijn hoofdje naar beneden..
    geeft zo'n nare pijn af en toe, dat ik gewoon haast niet kan ademen..

Deel Deze Pagina