Show je (kunst)nagels!

Discussie in 'De lounge' gestart door macy77, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. namoli

namoli Bekend lid

27 jan 2012
    697
    0
    0
    deze vind ik wel grappig

2. mol

mol Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.860
    0
    36
    Vrouw
    verpleegster(nu op ziekteverlof)
    belgie
    gaan je eigen nagels niet broos worden of ruw door er nepnageltjes op te laten maken?ik heb er nooit gehad en zou wel eens willen proberen maar ben bang voor nadien(ik ben niet het soort vrouw dat dat eeuwig kan /wil blijven doen.
    door de kruidvat totaal mama vitaminen te nemen zijn mijn nagels superstevig geworden(gouden tip ;) ) en ik zou het spijtig vinden als ik dat ermee verpest

3. rums

rums Niet meer actief

Heel erg mooi!!! :D

4. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Nee hoor, mits je een goede styliste kiest, en je ze weer vakkundig laat verwijderen ;)
    Vaak pulken mensen ze eraf als ze ze niet meer willen en dat is echt heel slecht.
    Je kunt het dus gerust laten doen ;)

5. Lexxie

Lexxie Fanatiek lid

16 jun 2012
    1.666
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb altijd french manicure, lekker simpel.
    Soms een steentje of een heel subtiel glittertje. Ik hou bij mezelf niet van drukke nagels met veel werkjes en dingetjes.
    Momenteel heb ik op mijn beide ringvingernagels (lekker woord ;) )een klein steentje..

Vind soms bij anderen drukke nagels wel leuk hoor, maar voor mijn gevoel heb ik dan van die worstenvingers :D

6. Amethist

Amethist Niet meer actief

7. Coquelicot

Coquelicot Niet meer actief

Hier zijn de mijne. Ik heb ze zojuist geknipt (helemaal trots:)):

8. Joycey

Joycey Niet meer actief

En wat als je die 'goedkope pakketjes' van de drogist of de Action bijvoorbeeld koopt? Tasten dat je nagels erg aan?

9. ladygaga

ladygaga Niet meer actief

Heb nog wel meer foto's van mijn nagels

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      26,7 KB
      Weergaven:
      25
  10. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Ooooh krijg er weer helemaal zin aan :D.. ga denk morgen maar een setje op doen :p.

Ik ben nu nog bezig met een curus. maar hoop die voor het einde van mn zwangerschap af te hebben.

Ik ben eigenlijk heel benieuwd HOE jullie die art doen. uit losse polsen altijd? de meer ingewikkeldere art laat maar zeggen.

@Cyntje: haha nou vind ze echt helemaal gaaf die.. en ook heel mooi gedaan hoor! :D

Wie van jullie nagelstylisten doen dit gewoon thuis dan?! of hebben jullie echt een eigen salon?

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Graag gedaan! Krijg gelijk ook zin haha

12. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Studio aan huis gehad, dat is nu helaas weg ivm komst van Evi! Ik ga vanaf 22-06 aan huis werken bij mn klanten. Heb 2 oude alweer terug, blij!:D

13. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Kort gezegd: ja. Plaknagels is rommel, én doe-het-zelf pakketjes ook! En waarom? Omdat je dit vak niet kunt leren van een papiertje of dvd :)

14. royensan

royensan Lid

18 jun 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL

Ik schilder altijd uit de hand, heb je hele leuke workshops voor. En ik gebruik vaak de airbrush. Ik heb een salon achter het huis. :)

Bijgevoegde bestanden:

15. royensan

royensan Lid

18 jun 2011
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn salonnetje....helemaal happy mee!

Bijgevoegde bestanden:

• salon.jpg
      salon.jpg
      Bestandsgrootte:
      23 KB
      Weergaven:
      34
  16. mamagisa

mamagisa Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.397
    0
    0
    Setje van vandaag met gellac. Ik zet art ook uit de hand, dat vind ik het mooiste.

17. MamavanM1

MamavanM1 Fanatiek lid

23 jan 2013
    1.347
    0
    0
    Overijssel
    Waauw wat een mooie nagels. En die salon van Royensan, ziet er echt heeel gaaf uit :D.

Wil iemand mij hier via pb even meer info over geven?! :) Over hoe je zo'n aan huis salon bent begonnen, hoe het in zn werk gaat enzovoort.
    Ik ben zelf nog niet klaar hoor met mn opleiding.. maar ben heel benieuwd! :)

18. soeee

soeee Niet meer actief

Hierbij mijn smerige kleurtje! Hihi. Geen kunstnagels trouwens, gewoon m'n eigen nagels :)

19. inkie86

inkie86 Bekend lid

27 apr 2011
    982
    6
    18
    Vrouw
    Medewerkster bij de Lidl
    Goor
    Hier mijn simpele mooie nagels .. Love it:)

Deel Deze Pagina