whaha 'de kus' komt hier nog, hep wel een niet zo een charmante foto van ons 2en in een dronken bij op museumplein koninginnedag aan t tongworstelen, die ga ik dus niet posten
ach gut wat een prachtig kereltje zeg....en wat een geweldige foto,eindelijk mag jullie kleine schat mee naar huis. Jullie mogen echt trots zijn op dit kleine vechtertje,wat doet hij het goed he.
Hier de eerste keer na de bevalling dat ik onze uk mocht vasthouden,en hem een kus kon geven. Om 11.40 is hij geboren,en om 23.00 die avond mocht hij even uit de couveuse bij mama komen....deze foto is erg bijzonder en dierbaar voor me.. Bekijk bijlage 147342
Krijg ik er zelf ook nog steeds van! Weet het nog precies. Einde van het feest. Angels van Robbie Williams werd gedraait, al gasten in een kring om ons heen en manlief die uit volle borst mee brulde en me om de haverklap de lucht in tilde en me met kusjes over spoelde..... *zucht*
@bloemm: wat zijn jullie een knap stel zeg!! Lijkt wel uit een boekje deze foto...TE mooi. Zwijmel zwijmel wat kom ik hier geweldige foto's tegen! echt PRACHTIG...... Hier geen kusfoto,hoop ooit eens te trouwen al is het maar om DIE kusfoto