Show je laatst gekochte aankoopjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kahlen, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    @ Anne1988, superleuk die kleertjes :) ben ook fan van de kringloop heb er de laatste keer een grijze trappelzak gekocht die er nog gloednieuw uitziet. Ben dan nog wel niet zwanger maar voor 1,50 kon ik me er geen bult aan vallen :cool:

@Melief: leuke aankoopjes! vooral dat boxpakje ;)

2. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Zoals beloofd... inmiddels alweer van een week geleden maar nog niet geshowt hier. Zal het in 2 berichtjes plaatsen want het is een btje veel... :D

Onderstaand allemaal gekocht bij de Primark:
    Bekijk bijlage 310205

Links een kleine slaapzak die ik lekker vanaf het begin al kan gebruiken (ja.. heb gelet op een smal halsje zodat het koppie er niet tussendoor glipt ;))

Uit dezelfde serie 3 pyjama's (zitten in die verpakking)

en 2 boxpakjes, die liggen onderaan; eentje wit met dezelfde afbeelding als op de slaapzak en eentje wit met grijze olifantjes e.d over het gehele pakje.

En ook nog een mooi setje met een wit mutsje, 2 paar krabhandschoenen en een paar slofjes (rechtsboven)

En dit heb ik allemaal gekocht bij de Zeeman:
    Bekijk bijlage 310206

De 2 broekjes met de omgeslagen pijp zijn lekker van die broekjes die je heel goed aan kunt doen op zo'n net wel/ net niet dag vd zomer. Als het erg warm wordt gewoon de pijpjes oprollen. Vond ze zo leuk, is nieuwe collectie vd Zeeman. Hadden hem ook nog in wit, maar 1 spuitluier en dan kun je hem weggooien, maar niet gekocht dus...

Het broekje rechtsonder is groter en echt vast voor de winter, geloof dat het maatje 68 is.

En de broekjes bovenaan kunnen gewoon al vanaf het begin, maatje 50 en 56

3. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    En het laatste...:
    Bekijk bijlage 310207

Gele shirtje is ook voor newborn en komt bij de Primark vandaan, vond de tekst echt geweldig :D

De rest allemaal bij de Zeeman;

Links setje met grijze romper met lange mouw met blauwe sterretjes, blauw broekje en mutsje, kon ik echt niet laten liggen voor €5,- :p

Rechts een heel schattig joggingpakje in maatje 56, dus lekker vanaf het begin te gebruiken, jasje daarvan kan ik ook mooi los gaan gebruiken.

En in het midden nog een wat grotere grijze romper in 62/68, die heb ik eigenlijk alleen gekocht omdat er een afbeelding op staat van 2 schildpadjes. Mijn nichtje van 16 noemde dat altijd "opa's" en dat was dus het eerste waar ik aan moest denken toen ik deze romper zag.

En dan had ik ook nog een hele bups met kledinghangers gekocht bij de Zeeman.

Nu mag ik even niets kopen... iig niet tot zaterdag, dan ga ik met m'n zus samen naar een 2e hands kinderkleding en speelgoedbeurs hier in de buurt, wie weet waar ik dan nog mee thuis kom :cool:

4. Melief

Melief Niet meer actief

Jij ook al zo'n shop-a-holic ;) Leuke dingen!!

Hier nog een setje maat 56, was verliefd ;)

Bekijk bijlage 310221

5. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Ja echt erg... ;)

Kan me voorstellen dat je verliefd werd op het setje. Echt super schattig! :)

6. Kaat2000

Kaat2000 Fanatiek lid

22 dec 2008
    1.129
    0
    0
    In de buurt van Utre
    Het is alleen niet voor de baby maar ik ben er wel super blij mee. Mijn dochter gaat over naar een peuterbed en haar babykamer gaat naar brusje. Gisteren binnen gekregen een prinsessenbed.

Bekijk bijlage 310237

7. Manuk

Manuk Fanatiek lid

19 okt 2010
    2.751
    62
    48
    Vrouw
    Groningen
    Mijn laatste aankoop is een wikkeldeken van koeka...
    Wou deze nog graag hebben voor de eerste dagen en deze zomer in de maxi-cosi, of mee naar het CB.
    erg fijne wikkeldeken, binnenkant badstof en buitenkant de wafelstructuur van koeka

Bijgevoegde bestanden:

8. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Dat setje van zeeman met die sterretjes is echt super schattig. Zag hier alleen nog 1 broekje hangen, grijs met blauwe sterren, heel leuk.
    Maar ja weet niet wat het word, en het is niet duur, maar ja hing ook niet echt iets voor er op.
    Maar wel super schattig!!

9. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier is de zeeman stom. Al die leuke geposte spullen heb ik niet gezien hoor :(

10. Derbi

Derbi Niet meer actief

Hier is de zeeman leuk :) Alleen niet als je het geslacht niet wil weten. We hebben dat boxpakje met die haasjes gekocht en nog een boxpakje ( een gele met uiltjes wat volgens mij iedereen behalve wij verschrikkelijk vindt) En twee grijze rompers met lange mouwen waar nog twee broeken bij moeten.

11. Liesjuh1977

Liesjuh1977 Fanatiek lid

2 jan 2013
    1.381
    0
    0
    werkzoekend
    Hilversum
    Wij hebben er 3 hier dus altijd wel eentje die wat leuks heeft hangen. Is me opgevallen dat het echt per filiaal kan verschillen.
    Ze hebben tegenwoordig trouwens ook een webshop ZEEMAN Webshop - Welkom Daar staan best wat dingen op die ik hier (o.a. van mezelf) voorbij heb zien komen, leuke dingen voor meiden en jongens. Wie weet dat je zo alsnog leuk kunt shoppen bij de Zeeman? ;)

12. Liefschaapje

Liefschaapje Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.076
    409
    83
    Ergens!
    Jaaa die broekjes zijn geweldig! En maar 5 euro!
    Hier hebben ze ze naast wit ook in wit/rood gestreept, zwart, grijs/wit gestreept!
    Heb zelf de blauwe en de grijs/wit gestreepte

13. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik ben nog niet zwanger (nog niet eens bezig) maar ik kón dit niet laten liggen toen ik in de Prenatal was (foei, stoute ikke :)).

Bekijk bijlage 311997

Dit is ook het enige wat ik heb gekocht en daar blijft het ook bij. Maar goed, wel mijn eerste aankoop van ons kindje dat we hopelijk volgend jaar mogen verwachten :cool:

14. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    @Emma, dat pakje is supersnoezig! Er staan ook slakjes op he?:) Ben blij dat ik de Prenatal nog heb kunnen weerstaan :p:)

15. Within

Within Niet meer actief

Ooooh die vind ik ook zo leuk! Maar manlief vind het helemaal niks :(

16. guppekop

guppekop VIP lid

28 aug 2009
    13.271
    1
    0
    varend op schip
    die is leuk! afgelopen zomer had L. die in het blauw :D

17. Emma86

Emma86 VIP lid

25 jun 2012
    5.281
    2.232
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja er staan allerlei diertjes op. Slakjes, vogeltjes, vlindertjes, egeltjes... Moet tot mijn schande bekennen dat ik deze er toen ook bij heb gekocht: Prenatal - babykleding - T-Shirts - Prenatal - Prenatal unisex babypak 1-delig

Dit is namelijk iets wat ik echt, ECHT heel erg leuk vind en het is een unisex pakje!
    Moet nu echt streng tegen mezelf zijn om niet ook dat jasje erbij te kopen en dat rompertje... tegen die tijd dat ik echt mag /moet babyshoppen zijn er vast weer een heleboel andere leuk dingen!

18. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    :) heel begrijpelijk, ik vind dit printje ook echt heel leuk en ik weet zeker dat manlief het ook leuk vind (gelukkig) dus bij mij staat het op mijn wishlist, misschien kan ik er over een paar maanden al iets van kopen:):)

19. mamavandrie

mamavandrie Actief lid

14 jan 2013
    353
    0
    0
    huismama
    lekkere thee voor mezelf ;)

Bijgevoegde bestanden:

20. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Dat 1-delige pakje van Prenatal was het eerste wat we kochten toen we wisten dat ik zwanger was. Met mutsje erbij.
    En later hebben we van schoonmoeder het jasje gehad.

Deel Deze Pagina