Wat een leuke jurkjes!! Hier ook wat kleine spulletjes gekocht. Truitje Haarbandjes ( ook een witte en een paarse maar die kreeg ik niet goed op de foto ) Sokjes
@ Yc86: wat een leuk, schattig maar vooral chiq grijs jurkjeeeeee! Super leuk! Waar heb je die vandaag als ik het vragen mag De rest van de meiden ook echt super leuke spulletjes! Begint hier nu ook echt te kriebelen om te gaan shoppen net als jullie, maar ben zelf nog niet zo ver dus moet mezelf nog even paar weekjes inhouden
hij is van s&d le chic, ik heb hem overgenomen van iemand die hem te klein gekocht had dus geen idee waar, op het kaartje stond ook geen winkelnaam ofz. Misschien kan je hem online vinden?
Oh wat jammer maja k mag ook nog niet shoppen dus miss was dit een hint voor me Maar bedankt voor je reactie
Omdat mijn zoontje langer dan gedacht in 56-62 blijft zitten dan van tevoren gedacht ben ik een beetje uitgekeken op de pakjes die ik al voor hem heb Ik kon het niet laten een cool nieuw pakje voor hem te bestellen - beetje boven mijn normale "budget" maar voor een keertje vond ik dat dat moet kunnen Hier is ie dan:
Badcape, muziekmobiel voor in de box en nog een lief lakentje en extra dekentje (kon ik geen foto van vinden). Oh en de gratis cadeaubox van babydump opgehaald vandaag