Laatste aankoop. Na lang twijfelen, toch een duowagen. Geen hoog budget, Phil & Teds en Donkey waren te duur. Dus super blij met deze gave Cosatto Tandem wagen. Goed stevig, alles meteen compleet, loopt lekker en in lengte niet te lang of onhandig. Echt happy!!
Hai een vraagje: ik heb hier wel eens van die leuke slab/sjaaltjes gezien, handig tegen t kwijlen. Weet ieman een leuk adresje hiervoor?
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina
Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Welkom op het zwanger worden, zwangerschap en baby forum - Zwangerschapspagina Dit setje vandaag gekocht !♡
Ik heb ze van honni.nl Blijven erg mooi en werken goed (dubbellaags dus niet na kwijlen alsnog shirt nat)
Prenatal heeft ze ook. Mutsje met vogeltjes had ik ook. Had eigenlijk een Nijntje muts mee naar het zh, maar was veel te groot.
Ik haal ze bij Bibbeling - Hét online warenhuis voor hippe slabbers! vandaan. En als 'gewone' slab zijn deze WERELDS! Bibetta Ultrabib - Slabben Divers - Slabben
Zijn die kwijlsjaaltjes een beetje dik? Dus niet na 1x spugen of kwijlen erdoor, zoals die van primark en h&m
@Blond88: Cosatto is kennelijk Brits bekend merk. Hun website staat boordevol leuke dingetjes. We hebben m bij amazon.co.uk gekocht, na veel positieve reviews te hebben gelezen over de wagen. daar was ie het goedkoopst