Show je laatst gekochte aankoopjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kahlen, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rums

rums Niet meer actief

2. Ah, dat mutsje is heel lief rums!

Ik heb dit als laatst gekocht. Eerste jurkje is voor kerst (je kunt het maar vast in huis hebben he :p), derde jurkje vind ik aan de ene kant afgrijselijk, maar aan de andere kant ultra-schattig en voor die paar euro kon ik het niet laten om die te bestellen, misschien kan ik daar nog iets mee tijdens een newborn-shoot :) Het vierde pakje is van velours en heeft hele fijne hartjes in de stof, maar dat zie je op de foto niet.. Die wil ik als eerste pakje gebruiken.

Ik vind het zo onvoorstelbaar dat al die kleertjes straks ook echt gedragen worden he..

3. Ligakoekjuh

Ligakoekjuh Fanatiek lid

3 mei 2010
    1.195
    0
    0
    NULL
    NULL
    Waar heb je deze gekocht !! Hij is te leuk !!

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Even uit nieuwsgierigheid, ist de bedoeling dat je m zo gebruikt als op de plaatjes? Want dan kan je je babytje toch niet goed zien? En als ze samen groter zijn, is het dan zo als op het plaatje dat de ene uk tegen de rugleuning vd ander kijkt en verder niets kan zien? Qua ruimte voor jezelf lijkt hij ideaal, maar lijkt me niet echt fijn voor jezelf/baby en later achterste "stoeltjeszitter" maar misschien zie ik het verkeerd? Wat ik al zei, nieuwsgierig en zeker niet verkeerd bedoeld :)

5. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Super leuke kleertjes, vooral het eerste jurkje! Mag ik vragen waar je ze gekocht hebt? :)
    Volgens mij is de laatste van C&A, toch? Ik heb het ook, hij is super lief en zacht, bij mij is het ook een optie als eerste pakje :p

6. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ik had dezelfde vragen idd. Ook vooral hoe je de onderste erin krijgt als ze beide groot zijn.

7. Ja, klopt, van C&A inderdaad. Zó lief! Vind die hartjes-drukkertjes ook zo leuk :)

Het eerste jurkje komt uit China. €5 inclusief verzendkosten.. Héérlijk shoppen is dat :p Als je 'm ook wilt bestellen (wel creditcard nodig), kan ik je wel een link sturen!

8. rijo

rijo VIP lid

5 mrt 2014
    5.272
    2.034
    113
    Shaddixxx, kun je daar ook leuke jongenskleertjes kopen? Zo ja, zou je mij de link dan willen sturen? :)

9. Het valt reuze mee hoe goed je het babytje kan zien! als je de kap niet helemaal omhoog doet en je kijkt naar beneden dan kijk je zo de bak in. Dat heb ik goed bekeken want ik wilde idd de kleine kunnen zien. En ik heb bij de eerste ook vaak de maxi cosi gebruikt. Die kan ook op deze wagen en dan is het stoeltje onder en maxi cosi boven.

En de ruimte tussen de 2 stoeltjes voor peuter/peuter lijkt op de plaatjes een stuk kleiner dan dat het in werkelijkheid is.

10. Jeansflower

Jeansflower Fanatiek lid

6 jan 2013
    4.668
    2.106
    113
    Vrouw
    Ben benieuwd naar een foto straks met z'n 2tjes erin ;)

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ik had deze variant nog nooit gezien, ben benieuwd hoe hij je straks bevalt!

12. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ja, heel leuk, dank je wel. Mag ook privé, als je dat liever hebt... :)

13. Noux

Noux Fanatiek lid

15 sep 2012
    1.281
    1
    38
    Het eerste dat ik voor onze uk heb gekocht:D
    Wordt begin januari geboren, dus kans op sneeuw is er dan wel;)

Bijgevoegde bestanden:

14. Knutseltante

14 nov 2013
    34
    0
    0
    Noord-Brabant
    Wauww die is heel leuk nouxx.mag ik vragen waar je m hebt gekocht?? :)

15. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ah leuk pakje! Heb ik ook gehad. In tegenstelling tot de meeste Noppies pakjes vond ik deze erg groot vallen trouwens.

16. Vandaag gingen we een muziekknuffeltje voor onze kleine man in mn buik kopen. Toen zag ik dit pakje en kon het niet laten hangen! het was de allerlaatste en nog maat 50 ook! Misschien wordt dit wel het eerste pakje!:D

Bijgevoegde bestanden:

17. Ah, die is echt leuk! Welk merk? :D

Toen wij wisten dat we een 'jongetje' zouden krijgen was de Riley de Wasbeer ook het eerste wat we kochten, maar dan als knuffeldoekje.. Later bleek ons kleintje toch een meisje te zijn en ik heb toch meer de neiging om daar schattige, roze knuffeldoekjes voor te kopen, maar misschien vindt zij 'm ook wel heel leuk :)

18. Het pakje is van BD Collection (ik denk babydump eigen merk?).

Ik denk dat je meisje hem ook wel leuk gaat vinden! het knuffeldoekje heb ik ook even gevoeld en was zo lekker knuffelig!:)

19. Ja, heerlijk zacht inderdaad! Ik weet trouwens niet of het muziekdoosje ook een staart heeft en of je 'm later ook in de handen van je kindje zou geven, maar van de knuffeldoekjes lagen er een paar bij de baby-dump met een staart die niet helemaal goed vastzat.. Misschien handig om dat even te checken.

Heb gezocht naar de kleertjes, ze zijn écht leuk. Doet me een beetje denken aan de forest-print van TiS Lifestyle, maar helaas (net als bij TiS) alleen een blauwe versie.. Ze hebben er ook kruikenzakken en aankleedkussenhoezen van.. Zo lief! Echt jammer!

20. Hij heeft wel een staart maar dat is trekkoord voor de muziek. Heb even gecheckt maar die zit goed vast:)

Ja zonde dat ze het niet in een andere kleur hebben. Vorig jaar herfst hadden ze bij next direct een setje boxpakjes met zo'n print in het bruin/crème! Was er te laat bij!:( K kijk nu regelmatig op next of er weer zoiets komt!

Deel Deze Pagina