Haha ze kan pas sinds gisteren ook vooruit tijgeren, dus ze speelt er momenteel zittend of liggend mee!
Grappig, waarvan is deze? Zoonlief loopt al langs de bank, zo'n ding zou hij misschien wel leuk vinden (en mama hoopt dat ie ook in een andere kleur verkrijgbaar is ) edit: Ik zie het al, van Vtech
@soeee: dankje ik had gegoogled Vind m erg leuk.. twijfel nu nog tussen die en eentje van Fisher Price: Fisher-Price Loopwagen online kopen? | SinQel.com
De muziekjes van de Vtech zijn erg leuk en divers. Leren tellen tot 3, kleuren en een keyboardje. Het bord kan ook los van de loopwagen. Zou persoonlijk voor die van Vtech gaan, als je kijkt naar wat je er allemaal mee kunt
Die oranje met groene is ook niet echt mijn ding. Gelukkig hebben we een meisje en hebben we de roze haha
Ik vind alles met kleur lelijk hahaha ik zet me er al overheen Maar gezien hij al zo actief is denk ik dat ik maar niet ga wachten tot z'n verjaardag.. Twijfel twijfel
Je hebt ook hele mooie houten loopwagens, met natuurlijke geluidjes (ratelgeluiden enz). Die zijn niet zo schreeuwerig qua kleur en niet zo lelijk als die plastic dingen!
Ja ik weet t.. Alleen vraag ik me daarbij af of ze t bij 2/3 jaar nog leuk vinden en... Als je een gekleurde neemt dan zit op al m'n meubels en muren gekleurde verf
Ons eerste pakje voor de tweede beeb! Ik heb gister echt onwijs veel leuke meiden kleding gezien bij Next,maar durf nog niet te bestellen ookal denkt de vk voor 70% dat het een meisje is..zal je net zien he haha Dus daar wacht ik nog even mee. Maar dit pakje vond ik ook erg leuk.
Leuk! En wat spannend nog even! Wel super leuk nog een tweede meid erbij! ben erg benieuwd of het zometeen klopt!
Oew 13 weken zou ik idd niet gokken op een meisje! Tegen m'n schoonzus werd bij 13 weken 75% jongen gezegd en bij 20 weken meisje en t is een meisje Spannend! ik zit me in te houden next en Zara leeg te kopen haha Overigens wel de vtech baby Walker aangeschaft
Haha ja Manlief moest ook nog overtuigd worden want die wil t liefst alleen dingen die in een krat in de hoek passen haha Hij vindt m leuk. Maar zit op t moment erg jn de fase van: ik wil Max 1 cm van m'n moeder verwijderd zijn en anders ga ik jengelend op haar af en aan haar been hangen. Zooo fijn *not* Dus echt lang ermee spelen: nee. Maar wel meer interesse dan in die (ook zo lelijke) speeltafel. @jmay: heb even stiekem naar je echo foto gegluurd. Adhv de nub zou ik t ook niet zo zeker weten. Neig idd meer naar een meisje maar vind hem niet overduidelijk