Geweldig dat spul van Next! Mijn vriendin koopt hier ook altijd. Ben jaloers, wil ook losgaan, maarcwij moeten nog even geduld hebben tot we eindelijk het geslacht weten! Hoe lang moest je wachten op je bestelling?
Laatst gekochte aankoopjes? 2 pakken Pampers, Babytandenborsteltje, Nieuwe Difrax fles, L spenen, Hema bijtringen en fruithapjes. Dat waren mijn laatste baby-aankopen. En a.s. weekend weer lekker losgaan in de stad voor nieuwe outfits voor onze mannetje.
Ik heb net nog even via de website van Prènatal gebruik gemaakt vd Mama Mazzeldagen en dit gekocht: Waskom Luieremmer Maxi-cosi adapters XL-boodschappennet Parasol Graphite Grey En met deze ben ik echt super blij, die is toch zo cute: Sophie de Giraffe Blij dat ik zo toch nog wat geld heb kunnen besparen, het is toch wel de moeite en het wordt ook nog gratis thuisbezorgd. Hoefde ik vandaag niet eens voor in de rij te gaan staan met de rest van Nederland...
Ik denk dat het een dag of 3/4 duurde! Heel snel iig, ik zit alweer te kwijlen op de site maar onze kleine meid heeft al meer als genoeg kleertjes
Vandaag een boxkleed en bijpassend muziekmobiel gekocht! Het pakje had ik al, maar nog niet laten zien!
en dit pakje had ik vorige week gekocht! Bij de zeeman.. Vond m wel lief! Zo nu heb ik ook eens wat geplaatst! Kijk hier altijd, vind het erg leuk om te zien wat iedereen voor dingetjes koopt
Haha er is flink geshopt vandaag. Hier net ook nog wat dingen bij prenatal online besteld. Vast wat hoeslakentjes e.d. Boodschappen net voor de Joolz. Wat verzorgingsproducten (kammetje, schaartje enz). En een badeendje en Sophie de giraf.
Haha nee, vind 'm al zo lang superschattig! Beetje "ouderwets" en toch hip haha. Had 'm bij baby-dump al in m'n handen maar had m weg gelegd en ging nog even verder kijken, vervolgens vergeten, en dus alsnog maar bij Prenatal gekocht.
Gisteren dit nog even besteld bij babydump Babycape Wit/Aqua Babycape Wit/Grijs Basic Muts Duck All-Over 1 Maat 2-Delige Set Duck All-Over Maat 50 Slof Duck All-Over 1 Maat Isi Waskussen Uni Zilver Jollein Waskussenhoes Antraciet en Licht Turquoise Borstelgarnituur Uni Zilver
Gister samen met schoonmoes het matrasje voor in de ledikant gekocht, 2 katoenen dekentjes en een wollen slaapzakje. Ben er zo blij mee (weet dat het niet helemaal volgens de regels laag is opgemaakt, maar was ff snel voor de foto) Neutrale kleurtjes aangezien we nog niet weten of het een jongen of meisje wordt.
Ledikantlakentje wit met roze molentjes erop (net zoals op het slabbertje), roze ledikantdeken en een roze hoeslakentje bij kruidvat (voor bij mn moeder straks, word oppasoma!)