Show je laatst gekochte aankoopjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kahlen, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Dit hebben we ook nog uitgezocht voor ons kleine meisje! Het is geen setje hoor.

Wij moeten nog een heleboel shoppen! We hebben verder nog helemaal geen kleertjes ed.

2. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh die beiden joolz kinderwagens zijn zooooo mooi! Maar echt zo duur :( Ik heb er voor gekozen een goedkopere van mutsy te kopen (mega aanbieding bij babydump van 350 e!) en ik wil de kleine in het begin dragen/deze kinderwagen gebruiken en dan later een buggy er bij kopen. Lijkt me toch wel heel handig en makkelijk inklappen en zo. En eigenlijk vind ik de mutsy evo donkerblauw eigenlijk best heel mooi voor die prijs :) Hij was donderdag nog 550 en nu 350. Ik wilde nog even wachten met kinderwagen kopen maar ik dacht: MEE!! So we did :cool:

Maar ja die joolz kinderwagens zijn wel echt om te kwijlen hoor

3. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Hij is ook ontzettend duur! En ik hoop oprecht dat hij het geld ook echt waard is! We hebben hem gekocht omdat mijn hormonen zeiden dat dat het aller allerbeste en mooiste voor ons kindje zou zijn. Mijn verstand zegt inmiddels dat ik me misschien niet zo blind had moeten staren op mooi.

Om heel eerlijk te zijn heb ik de kinderwagen 2 passen getest en verder geen enkele kinderwagen :). Het moest en zou de Joolz worden! Vriend vond het gelukkig ook heeel mooi/stoer.

Ik ben wel echt super blij met onze wagen! Ik kan niet wachten tot hij geleverd wordt in februari!

Wij hebben hem al gekocht voor de eerste goede echo :). Er was toen een aanbieding bij de babydump, dus dat beviel ons wel! haha. Bij babydump hebben ze wel garantie dat hij terug mocht als het niet goed zou zijn. EN de garantie gaat pas in op de dag van de geboorte, niet op de dag van aankoop!

4. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    ah te gek jade. Ik begrijp je wel hoor haha. Als ik het geld er voor had, had ik het ook gedaan :) Maar ik moest onwijs veel verbouwen in huis dus daar gingen heel veel centjes naar toe. Anders stond er zeker weten ook een joolz in huis te glimmen :)

5. nathalie2012

nathalie2012 Fanatiek lid

5 okt 2012
    1.581
    0
    0
    Mijn laatste aankoop is een Hema verlours baby-slaapzak maat 50-62
    Die heb ik gisteren gekocht. Toen meteen mijn internetbestelling overslagrompers opgehaald en afgelopen zondag via de webshop een overslagvestje maat 50/56 en hydrofielluiers besteld (20% korting).

Verder ben ik een enorme twijfelkont over van alles en twijfel ook of die overslagrompers een goede keus zijn, ze zijn echt per maat (50-56-62) en bij Prenatal hebben ze ook 50/56 en 62/68. Dus die kan ze dan langer dragen.

6. Polkadotjes

Polkadotjes Fanatiek lid

27 aug 2012
    1.071
    0
    36
  7. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van de h&m maar heb ze weer terug gestuurd want ik vond ze veel te groot :)

8. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Dit waren mijn laatste aankopen:

9. Suzee

Suzee Lid

14 okt 2012
    67
    0
    0
    Accountant
    Ja het jasje is eigenlijk pas vanaf 3 maanden, maar ik kon het echt niet laten liggen. Super he? Ben er echt helemaal weg van. Heb altijd gezegd dat ik geen poppetje van mijn meisje zou maken. Maar ik denk dat het er wel af gaat na een paar maanden hahaha.

10. Suzee

Suzee Lid

14 okt 2012
    67
    0
    0
    Accountant
    Wat jade zegt, mijn hormonen zeiden ook dat het MOEST! En vriendlief vond hem super hij kan zelfs niet wachten om er achter te lopen. Ben er zo blij mee.

11. Jade12

Jade12 Niet meer actief

Ook op slag verliefd dus Suzee?

Wanneer ben je uitgerekend?
    Ik zit met die jasjes en kleertjes heel erg te knoeien met de maten! In wel seizoen kunnen ze het dan uiteindelijk aan? Het bovenstaande broekje en shirtje is ook maat 68, dus kan ze ook pas later dragen!

12. Suzee

Suzee Lid

14 okt 2012
    67
    0
    0
    Accountant
    Ja inderdaad opslag verliefd, begin februari ben ik uitgerekend, vind het eerlijk gezegd heerlijk om zwanger te zijn. Nog geen klachten oid. En inderdaad ook opslag verliefd op de kinderwagen, ben sowieso een echte shop kont en ml vindt het oke, hij denkt dat het de hormonen zijn haha. Laatst kwam hij terug met 2 tassen vol kleertjes van de prenatal en de zara. Ik was helemaal happy. We willen er geen poppetje van maken, maar verwend wordt ze wel!!

En jij, wanneer ben jij uitgerekend?

13. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha heerlijk Suze! Enneh ik vind zwanger zijn ook zo leuk en geweldig! (Tot nu toe) leef al 6 maanden op een wolk haha

14. Suzee

Suzee Lid

14 okt 2012
    67
    0
    0
    Accountant
    Ik ook vind het zo heerlijk. We hadden ook echt gedacht dat het een jongentje zou zijn, maar een meisje is ook super. Voor mij maar ook zeker voor mijn man, we leven allebei op een gigantische roze wolk.

Weten jullie al wat de naam wordt voor de kleine?

15. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah leuk :) ik hoorde in mijn omgeving altijd zoveel mensen klagen over zwanger zijn dat ik dacht dat het een helse belevenis was haha maar ik kan alleen maar blij zijn :)
    Naam hebben we al gekozen, twijfel is sinds deze week weg :cool: ook zo heerlijk om stiekem zijn naam tegen mijn buikje te roepen en verder zijn naam geheim houden :)

En jij?

16. Suzee

Suzee Lid

14 okt 2012
    67
    0
    0
    Accountant
    Ook wij hebben een naam. Ofja twee. de eerste is Noa Isabelle en de 2e is Vieve. En dan ook echt zoals je het schrijft uitspreken! Weet jij al wat het wordt of mogen we dat nog niet weten ivm meelezers?

17. Suzee

Suzee Lid

14 okt 2012
    67
    0
    0
    Accountant
    Sorry hoor, zwangerschapskwaal, zie nu dat het een jongetje wordt. Wat prachtig zeg. Ik bedoelde natuurlijk de naam! Of je die geheim houdt.

18. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja ik houd hem ook op internet geheim want mijn moeder is ontzettend bedreven op internet haha, en ik zou het zo zonde vinden als de naam uitlekt. En mooie namen suze!

19. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nieuwe bestellingen gedaan :)

Ben lekker bezig deze weken :)

Deze worden volgende week geleverd maar dit keer niet zelf gekocht maar gekregen :)

image.jpg

De nuna leaf aaah ben er zo blij mee vind m zo mooi! Gekregen van mn ouders :D

20. kahlen

kahlen Bekend lid

16 jul 2012
    972
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kinderstoel, gekregen van mijn man zn tante :cool:

image.jpg

Deel Deze Pagina