Het wordt pas gevaarlijk als je kindje bij de klamboe kan en er aan kan trekken. Wij hadden ook een klamboe en stond onwijs schattig, toen ze ging draaien en grijpen hebben we ´m weggehaald want dan wordt het wel gevaarlijk.
Dat boxpakje is idd ook super schattig! Hier hadden ze alleen nog maar hele grote of hele kleine maatjes. Hebben wel van schoonmoeder boxpakje gekregen waar mijn 1 volgel op staat (is dezelfde lijn).
Helemaal verliefd op dit campingbedje. Alhoewel de babykamer licht grijs gaat worden,de kinderwagen ook en de maxi cosi en wippertje zwart vod ik dit toch een hele leuke frisse afwisselende kleur!!
Charise Wat een schattig jasje! Gekocht bij van die 'indianen' zeker? Lillly Super schattig setje wat je hebt gekocht. Zwaantje Leuke speeltjes voor je kleine meid Mam33 schattig jurkje zeg! Askim Dat is idd een heel ander kleurtje als 'normaal' voor een campingbedje, leuk! Ik heb met Koninginnedag op de vrijmarkt lekker uitgepakt met aankopen doen en errug blij mee. Vooral ook met de vele (dure) kleertjes van Lief!, Name it en Noppies die ik nu voor weinig heb kunnen aanschaffen: Bekijk bijlage 322329 Bekijk bijlage 322331
Mam, wat zoet! Mooi hoor Askim, vind het een super mooi kleurtje. Kan jullie kleine straks als koning(in) slapen! Liesjuh, goed uitgepakt zeg!!
Nu we een goede 20wk echo hebben gehad, mag ik helemaal "los" gaan van vriendlief Heb dus net gelijk een grote bestelling gedaan bij de Baby-Dump en de Hema. Zal morgen wel even een foto van alles maken als het bezorgd is
Bedankt mam33 door jou heb ik ook iets gekocht van z8 op deze site.. hihi Vandaag deze gekocht.. ben er best blij mee hihi
Haha ja klopt ja... Allerlei kleurtjes, maar vond deze wel erg leuk en lief. Enne jij bent goed geslaagd zeg, wow! Ik helaas niet zo dus. Had wel heel veel zin om te gaan, maar was ZO druk dus niet op mijn gemakje kunnen kijken. Nouja volgend jaar beter.
Leuk setje, die hadden wij ook gekocht in maat 50, met bijpassend mutsje en slofjes. Helaas heeft onze dochter maat 50 nooit gepast, ligt dus nog nieuw in de kast...