Hier vandaag ook geshopt. Niet veel want kom weinig leuk spul voor jongens tegen. Plus dat t nu vooral winter is en ik eind mei moet bevallen.
En deze, gekregen van mijn ouders. Was er altijd al helemaal weg van maar vond het tricky ivm met ophangpunt, bang dat hij naar beneden zou vallen met ons meisje er in. Nu een manier gevonden dat hij Echt goed bevestigd is!
Dit mutsje vandaag binnen gekomen! Zo lieeeef! Een uiltje! Bekijk bijlage 294062 Bekijk bijlage 294063
2 geboortepakjes voor jongen en 2 voor meisje, nog een voordeel van het geslacht niet weten... veel shoppen! Nieuwe collectie van Prenatal en was op slag verliefd.
Via het uilennestje Uilen Mutsjes! | Facebook Daar hebben wij onze geboortekaartjes van en ik zag op hun fb deze mutsjes! In alle kleuren zowat te krijgen en alle mutsjes weer in 4 maten! Ik was gelijk verliefd!!! En maar 15 euro incl verzenden! Hij is zo lief en echt zo klein!
Ik wil m bestellen voor de kleine van een vriendin die net bevallen is, welke maat is zo'n beetje geschikt voor een ventje van 2-3 maanden oud?