HIer met 23 weken nog niets gekocht... Alles ligt op zolder te wachten tot het er af mag komen. (over 10 weken). Ik wil proberen om alleen een eerste pakje te kopen en verder te doen met wat ik heb... Lastig als al die leuke dingen voorbij komen
Ze verkopen deze mutsjes ook via ebay.com (zoeken op owl hat, en dan op 'buy it now') ze zijn dan minder dan 4 euro, incl verzenden. Wel twee nadelen: je kan vaak alleen betalen via paypal of creditcard, en verzenden duurt lang, kan wel een maandje duren. Maar voor dat geld kun je ze bijna niet laten liggen Voorbeeld linkje op ebay: Beautiful Toddler Baby Girls Boys Owls Animal Crochet Knit Woolly Cap Ear Hat | eBay
Prenatal - babykleding - Newborn - Prenatal - Meisjes 1-delig pak gebreid ik weet niet hoe ik de foto hier geplaatst krijg, maar ik heb dit pakje gekocht met bijbehorende sokjes en mutsje erbij. Ben er helemaal verliefd op. ze hadden er ook een superschattig vestje van, maar ik zag niet een bijpassen broekje zodoende heb ik het complete pakje gekocht.
echt heel schattig!! ik had em in mn winkelwagentke gegooid maar heb al zoveel dat ik mezelf toch gedwongen heb om op het kruisje te drukken...
dank jullie wel voor de reacties. @Dnies, ik heb ook veel te veel al voor de baby, maar gister was ik in de winkel en ik zag hem in het echt.... nog mooier als op de foto, echt ik ben er verliefd op! dat ik spontaan het eerste pakje dat ik al had niet meer als eerste pakje wil. Dit wordt het eerste pakje, zo en nu koop ik echt echt echt niks meer de eerste tijd.
Gisteren is onze schommelwieg geleverd , binnen een uurtje stond deze in elkaar dankzij manlief... wat zijn we er blij mee.