Ik had al een pakje gekregen van mijn vader en zusje en een knuffeltje maar had deze pakjes gezien en vond ze schattig..
Vanwege de achternaam van mijn vriend heeft onze kleine de bijnaam slingeraapje. Ik ben weg van buikbanden dus heb o.a. deze besteld en gekregen. Het shirtje van noppies vond ik ook erg toepasselijk en is unisex, helemaal leuk voor straks! Bekijk bijlage 336046 Bekijk bijlage 336047
Bij de action verkopen ze transfer papier, dan zoek je op t internet de snor die je wilt print je op dat papier. Strijken en klaar is kees
Deze zijn echt leuk! Mag ik vragen waar je ze vandaan hebt? Ik wil de linker misschien dan kopen voor m'n partner..
Voor de kleine zijn we natuurlijk al veel langer aan het hamsteren.. Tot nu toe hier wat overzichtsfoto's. Ik ben er wel trots op, tot nu toe is alles wat we hebben aangeschaft in de sale, met korting of iets dergelijks geweest. Met een niet zo groot budget en geen voorkeur voor tweedehands + zeeman, is dat echt de way to go. En nu hebben we weer een paar meevallers gehad..ga denk ik het verschil eens optellen (originele prijs en aanschafprijs) en kijken of ik daar iets leuks/speciaals mee kan aanschaffen.. De foto's! Alle broekjes in kleine maat. Alle sokjes in kleine maat (rara, wat verwachten we..)
Bekijk bijlage 336390 Zondag lekker naar de babydump geweest om te "kijken" Lol, toen ik tegen vriendlief zei 'Ik bel mama ook wel even of ze mee wil' antwoorden hij 'dan gaan we wel met mijn auto' hihihi.. Uiteindelijk nog best beschaafd gebleven, moet nog wel wat overhouden om te kopen de aankomende weken
Weer wat spullen gekocht hoor. Is toch zo leuk he Een geboortesetje, 2 rompertjes een badcape en een chicco sitter mia. De sitter kunnen kopen aan 59euro via babydump. En in de winkels in belgie stond deze aan 89euro. Serieus verschil he. Intussen staat hij wel al weer aan 69 op babydump. Heb geluk gehad