Die vind ik leuk!!!!! Heb zelf een ander feetje-pakje, heeft er wat van weg maar deze vind ik nog leuker!!!
Dit winterjasje alvast voor de baby. Vind m zo schattig! Verder bij babypark afgelopen zaterdag nog een hele neg: hydrofielen, een paar mooie hydrofielen van Kipkep, warmtekussentje van Kipkep, billendoekjesbox, Koeka speendoekje, en Poe, nog meer, maar dat weet ik niet meer. Van m'n moeder nog een Koeka wiegdekentje met teddy gekregen, aankleedkussenhoes en babypurse, allemaal in het lichtroze. Superleuk. Ga straks behang bestellen voor de kamers van de meiden, allebei van Pip❤
Komt omdat hij ook te schattig is. Ik heb ook al 100 keer getwijfeld om hem wel/niet te kopen. Maar denk dat hij hier over een paar weken ook wel in huis ligt
@Nahla: ik heb een kortingscode van de H&M voor gratis leveren: 0549. Kun je rustig "lenen" van me Scheelt namelijk toch weer 4,95
Het is dat ik jasjes niet handig vind voor babies en dat dit een jongen is maar OH, wat een schattig jasje zeg! Te leuk!
Smelt!! Echt een heel lief jasje. Maar vind je dat wel handig, een jasje bij een baby? Ik ben ook erg benieuwd naar je babykamer als ik zo lees wat je verder hebt gekocht. Klinkt allemaal erg leuk. Is je aankleedkussenhoes ook van Koeka?
Mijn dochter had ook gewoon een jasje aan. Ik vond het zelf nooit zo lastig, maar ik ben ook fan van rompers met lange mouwen, dus misschien ben ik gewoon raar . Aankleedkussenhoes is ook van Koeka ja. Die dingen blijven zo mooi! Gebruik ze nu al twee jaar bij m'n dochter, en die zijn nog prachtig, terwijl ik andere hoezen al heb weggegooid. Ik hoop snel iets van de babykamer te kunnen laten zien. Zijn helaas nog steeds niet begonnen. Hopelijk kunnen we morgen aan de kamer van onze dochter beginnen....
Hier ook gewoon winterjasjes als ze nog klein zijn en ook ik ben van de rompers met lange mouw, dus dan zijn we vast allebei raar
Sweetbel: Echt een heel mooi jasje! Vond voor mijn dreumes ook een mooie jas nu in de nieuwe collectie maar aangezien Beebielove heel klein valt gaat ze die helaas niet meer passen aankomende winter
Je bent niet raar hoor . Maar ik ben meer een fan van vestjes voor die kleintjes. O jee, nog geen stress dan dat je nog moet beginnen? Ik ben morgen 30 weken en ben blij dat de babykamer grotendeels klaar is. Hier ook zachtroze accessoires, maar helaas geen behang omdat we structuur op de muren hebben. Dus heb nu maar een kleurtje (mintgroen) op de muren gedaan, en ben blij met het resultaat. Succes met de kamers van de meiden!