Show je laatst gekochte aankoopjes

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door kahlen, 17 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    Beebielove is echt zó leuk!

2. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0

Dank je wel!! Ik vind hem ook gaaf voor mijn dochter, maar heb nog een manteltje van Tommy Hilfiger voor haar. Eerst die maar even passen.. Ze gaan tot 104 trouwens he!!

Lief setje voor de baby!!

3. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Vast wel hahaha!!

4. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Stress nog niet echt, maar wil wel errrrug graag beginnen. Maar het kon gewoon niet anders. En ik weet zeker dat het goedkomt, desnoods werken ze snachts door.
    Jou kamertje klinkt ook erg leuk zeg! Staat er al ergens een foto?

5. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    Sweetbel: Tot 104??? Huh dat heb ik nergens gezien? Niet in het winkeltje waar ik het jasje gezien heb en ik dacht ook niet op websites? Dacht dat beebielove maar tot 92 ging...

Edit: Oohhh ik zie het nu pas!!! Nou dan denk ik dat we die jas toch maar gaan bestellen :D Thanks voor je tip!

6. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Inge, kijk maar op de site van BBL zelf!!

7. Cally

Cally Fanatiek lid

13 okt 2009
    1.115
    0
    36
    @ Sweetbel. Ik heb nog geen foto van het kamertje geplaatst. Ik zit nog te wachten op de gordijnen.

8. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Cally, oh leuk! Wel plaatsen he!

9. DeLiefste

DeLiefste Lid

6 jul 2013
    22
    0
    0
    NULL
    NULL
    Net een super leuk en stoer jasje online besteld bij h&m.. (En ook wat spulletjes voor mama natuurlijk hahaha)
    Nu maar afwachten en dan zal ik snel een foto plaatsen.

Wie van jullie draagt "positiekleding" ? En waar kopen jullie het ?
    Ik heb laatst via wehkamp (wehkamp.nl - hét online warenhuis van Nederland) super leuke dingen besteld en ik vind het erg fijn zitten. Wie van jullie heeft nog leuke of handige tips ? Leuke winkels ?

By the way..

Ik vind dat er super leuke dingen zijn gekocht, leuke foto's!
    We zijn lekker op dreef dames!
    Mijn complimenten voor iedereen :)

10. LA85

LA85 Fanatiek lid

25 apr 2013
    2.018
    1
    36
    NULL
    NULL
    Als het goed is komt vandaag mijn bestelling van Leuke babyspullen online aan. Had samen met een vriendin besteld, dan zit je snel aan €50 (en dan krijg je €10 korting.. tijdelijke aanbieding). Ben benieuwd. Zal fotootje plaatsen zodra het er is.

Oh en positie kleding.. tot nu toe heb ik alleen een zwarte broek die een beetje uitziet als een skinny jean dus die heb ik vrij veel aan. Ik heb ook een broek voor thuis, lekker zacht spul. Allebei van de H&M overigens.
    Ik had van te voren ook al een spijkerbroek die eigenlijk een skinny jean is, maar ik had heeeeel veel ruimte altijd bij mijn buik dus droeg altijd een riem. Inmiddels is die riem overbodig en past die broek perfect hihi.
    Qua truitjes nog niks gekocht. Ik had sowieso nog wat dingen in mijn kast die wat wijder vallen dus daar red ik me nu nog mee. En met dit warmere weer gewoon een jurkje en legging eronder en klaar is Kees ;) Tegen de tijd dat buikje echt groter wordt kijk ik nog wel eens rond. Ben niet van plan meer dan nodig aan te schaffen.. het is uiteindelijk toch maar voor een relatief korte tijd ;)

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @positiekleding: bij de broeken van noppies en mamalicious vallen de banden niet zo groot dus die pasten al vrij snel heerlijk. Door de extreme misselijkheid kreeg ik advies om al vanaf 10wkn zwangerschapsbroeken te dragen en deze broeken waren een uitkomst. Bij noppies 3 broeken met 50% korting gekocht en van mamalicious heb ik deze bij zalando besteld: Mama Licious Slim fit jeans - Blauw - Zalando.nl veel complimenten op gehad je ziet niet dat t een zwangersch broek is en dat vind ik wel mooi, zelfde idee bij noppies broeken (heb er 1aan op mn profielfoto hierboven)

12. Groovy87

Groovy87 Bekend lid

15 okt 2012
    748
    6
    18
    Ik heb veel broeken van mamalicious, die zitten heerlijk!

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    L2w is trouwens ook goed, heeft mn collega veel

14. kelly1609

kelly1609 Fanatiek lid

20 jul 2012
    1.206
    0
    0
    ik heb vandaag 3 shirtjes van Lief! gekocht in de stad. Waren in de aanbieding voor 5 euro per stuk. Altijd leuk ;) ze hadden alleen erg weinig voor jongens en nog minder in de maat van mijn zoontje. Maar ben toch geslaagd

15. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Dit zijn ons laatst gekochte aankoopjes:D.

Er was een sale bij lief alleen niet heel veel leuke dingen, maar toch deze 3 dingen eruit gezocht:).

En het wiegje wordt gister geleverd en hebben hem maar gelijk in elkaar gezet:).

16. Ntje

Ntje Fanatiek lid

11 nov 2012
    3.720
    90
    48
    Almere
    Nog het wiegje wat beter

17. lijsterbes1

lijsterbes1 Bekend lid

28 feb 2013
    532
    0
    0
    NULL
    NULL
  18. rums

rums Niet meer actief

Kruippakje bij de H&M gisteren en nu al kapot bij een knoop.
    Zou dus terug moeten voor een nieuwe maar dat kan met de benzine en parkeerkosten echt niet uit :(
    Heb ook al gebeld met H&M maar zij gaf aan dat ik dan echt terug moet naar een winkel.

Bekijk bijlage 338676

19. xxYasmina

xxYasmina Actief lid

4 mrt 2013
    383
    0
    0
    NULL
    NULL

zonde! Je kan bij h&m altijd binnen een maand retourneren. Zou gewoon even het laten noteren ofzo bij het filiaal, en dan terugbrengen wanneer je in de buurt bent.

20. rums

rums Niet meer actief

Ja, inderdaad. Heb er ook al een foto van gemaakt en die staat natuurlijk wel op een datum. Maar ja, tis nu mooi weer :( Hopelijk kan ik toch volgende week even langs gaan.

Deel Deze Pagina