Zo gaaf!! Die ga ik onthouden! Hier net ook flink geshopt. Basisdingen gekocht: - aankleedkussen - hoezen (blauw) - basic rompers - hydrofiel luiers - pyjama blauw geruit - hydrofiel washandjes - neuspeertje - manicure set And last but not least: Luiertas van little company, today tulip. Ben er erg blij mee
Oh..ik heb dat ding echt heel veel gebruikt juist... zovaak een verstopt neusje.. En je kunt ze het begrip "snuiten" niet uitleggen...ik vond dat neuspeertje toen echt ideaal!
Hoi dames ik zag die geweldige joolz hier voor een stuk minder geld : Showmodellen - Baby Boem Kinderwagens Mooie aankopen!
Ik ken eerlijk gezegd t merk niet, er staat S&D le chic op. Heb alles voor 70%korting gekocht. Whoeiii blij.
Oh hier hebben ze m in het grijs (en 60% korting bij deze ) S&D Le Chic - Vest - 22068310082 | Outlet kinderkleding in overvloed | Kidsoutlet.nl |
Leuk Hilse!! Aah ook 50% bij de Bijenkorf?? Hmm interessant hihi Die dure kleertjes ga ik niet de volle mep voor betalen. Broekjes van 40 euro pfff ik koop zelf broeken voor mijzelf van die prijs en dan doe ik daar toch echt minimaal een jaar mee dus 40 e voor een paar weken... Nee geef mij maar sale haha
Haha ja I love Bijenkorf sale hihihi Sowieso sale van de duurdere dingen is super fijn! Anders doe ik het ook niet hoor!
aaaaaah dat poesjes pakje, ik zou het bijna mijn zoontje (als ie geboren is) aantrekken zo lief. Nee toch maar niet hihi maar ah wat schattig joh *ben gek op poezels* en dat andere pakje is ook cute zeg!