Niet gekocht, maar gekregen Mn schoonzusje heeft er ingelegen. Helemaal verliefd, kan niet wachten tot mn kleine meisje er in ligt
@Koossie, heb je die bekleding tegen de randen van de wieg zelf gekocht of ook gekregen? Volgens mij heb ik dezelfde wieg (ml heeft er nog ingelegen) en ben nog op zoek naar die bekleding!!
Hier precies hetzelfde verhaal. Een flinke kerel maar maat 50 van Noppies zat nog ruim. Hij heeft bijna 4 weken maat 50 aan gehad. Toen daarna ineens een groeispurt waardoor hij maat 56 maar 2 weken heeft aangekund. Dus zo zie je maar weer, daar ook niet teveel van kopen.
Heb daarnet nog even langs de babywinkel geweest.. Ging even niets meer kopen maar toen ik de bekleding van de maxi cosi aan het afhalen was om deze eens te wassen, alsook de voetenzak (we hebben deze 2dehands gekocht) kreeg ik het plots in mijn hoofd om een nieuwe mooie voetenzak te kopen. En het is er ene van koeke geworden + een lijnzaadkussentje om m'n meisje haar bedje te verwarmen.
Het geld vliegt er weer met bakken uit De Stokke kinderstoel aangeschaft, incl babyset, en een handgemaakt dekentje voor in de wagen.