Femmies Handgemaakte Kinderspullen, Femmies Handgemaakte Kinderspullen | Femmies.jouwweb.nl, ze heeft nog veel meer superleuke dingen (heeeeel slecht voor de bankrekening )
Ik heb ook een dekentje voor de kinderwagen besteld op deze site! Goede ervaringen mee, allemaal super geregeld!!
Voor de DDD hadden ze alleen deze; ik weet wel dat er nog een versie is maar die is ook donkerblauw, met lichtblauwe details. Hij is echt heel mooi in het echt, heb hem net gisteren ontvangen:
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/77546-albums13266-picture85403.html Super lief pakje gekregen van mijn mams!
Ik denk bij de wibra, ik heb een shirtje gekregen en lijkt wel van dezelfde serie. Ik heb met de tekst, little sister. Oid
Superleuk! ik zoek nog zoiets voor als hij net geboren is heb nu ook wel een eerste pakje maar vind ik toch niet zo leuk. heb eigenlijk bij de wibra nog nooit gekeken voor babyspullen, hebben ze daar toch zon leuke dingen dan?
ik heb weer gewinkeld en ik kon het niet laten op dit pakje te kopen, het is toch veel te schattig? en dan nog een speenkoortje!