hier bij 3 wibra fillialen geweest , is nergens te krijgen.. iemand enig idee welke wibra dit nog kan hebben?
Hoewel er nog wat twijfel bestaat, heb ik toch gister deze gekocht. Ik ken iemand die in december is uitgerekend van een meisje, dus mocht het bij ons toch nog anders blijken te zijn, kan het pakje nog daarheen.. En de andere heb ik van mijn moeder gekregen, de dag voor de echo Unisex pakjes zijn zooo leuk, maar ik wil toch wel eindelijk ECHT kunnen los gaan op bepaalde kleuren shoppen..
En deze bracht m'n schoonmoeder gisteren mee, gekregen van een oom en tante van mijn vriend. Ik vind 'm suuuuperschattig (vooral aan de achterkant, door die dikke luier staat dat gezichtje straks echt helemaal naar voren, rasechte hippo ), maar wel erg blauw.. Die blijft meer voor binnen en bezoekjes, denk ik.
Dat zou wel heel fijn zijn! hebben ze toevallig meerdere opdrukken? Hier hadden ze enkel iets met een opdruk van ''brother''.
Jaaaa vind ik ook! Maar vind 'm toch wel echt heel erg blauw, dus denk dat ik 'm uiteindelijk niet aan ga trekken.. Baal er echt enorm van, heb zelfs gedroomd dat ik 'm in de winkel in het roze zag en gelijk ging kopen..
Aaaah zo schattig! Ik wil ook graag nog iets met Nijntje erop, en iets met Hello Kitty ofzo.. Ze hebben hier in het winkelcentrum een enorme Hello Kitty winkel, waar ook allemaal van die piepkleine kleertjes hangen.. Ik heb, wanneer we erlangs liepen, altijd al tegen m'n vriend gezegd: 'Als we een meisje krijgen, ren ik daar naar binnen!' En het lijkt er wel op, dus hij zal er binnenkort toch echt aan moeten geloven..