@lappie, wat een leuke! die had ik niet gezien, maar heb al zo'n soort pak dus ook niet nodig. Ik heb trouwens gisteren de pakjes binnengekregen en ze zien er echt zo uit op de foto. Mooie stevige stof en kleur komt ook overeen met de foto. Wel een leuke site voor wat babykleding! Je moet alleen meteen goed bestellen, anders betaal je retourkosten naar Engeland. Maar ik vond de maten wel aardig overeenkomen. Ik heb die 3 pakjes in mt 56/1 month besteld en nog een pakje in mt 62 en dat is wel hetzelfde als in NL.
Ik vind de maten van next juist iets groter dan wat ik gewend ben... Maar wat je zegt, leuke kleding van een goede kwaliteit
Bekijk bijlage 358064 Toch nog een maatje 50 erbij. Ook het action badjasje gekocht met lieveheersbeestje
wat kom ik hier een leuke spulletjes tegen! ik heb gisteren een speentje gekocht van woezel en pip en deze vorige week besteld Product Detail | H&M NL
Ik heb van de week deze besteld en kwam van het weekend binnen, echt zo leuk!! T-shirt Mini Pooper online kopen, snelle levering | Lobbes.nl Onze zoon gaat C00PER heten dus erg toepasselijk vonden wij zo.
Het is niet heel dik hoor, maar sowieso ga ik voor in de winter 2 dekentjes gebruiken . Ik heb ook een kabeldeken 4seizoenen van Jollein en die is duidelijk dikker. De lichtblauwe!
Ik ben er ook helemaal blij mee. Ja ML houdt niet zo van die printjes enz., dus nu zijn we allebei blij en kunnen we wisselen .
Yeah was net op kraambezoek, vriendin van mij had leuke kleertjes en ik had de badjas van action gegeven , ze vonden die van mij leuker had ik het idee r hahahaha