Ik vind het ook zo geweldig ook het jasje zo liefff!!! . Het is heel anders shoppen dan voor een jongen
Maar ik wil niet te veel kopen haha.. Zoals de boxpakjes van mijn zoontje heb ik allemaal bewaard aangezien er ook neutrale kleuren erbij zitten ( wij wisten toen niet wat wij zouden krijgen ) dat scheelt weer voor de eerste weken. En toch heb ik ze niet kunnen laten hangen de Hello Kitty slof/schoentjes ik ben er helemaal verliefd op
Wij zijn van plan om ons kleintje in het ziekenhuis te laten dopen. We waren op zoek naar een doopkleedje maar vonden niets in maatje 56. tenzij ik het bestelde maar dat koste zoveel en omdat ik weer aan de late kant was met zoeken kon ik het niet meer op tijd toegestuurd krijgen. We zijn op zoek gegaan en hebben dit leuke setje samengesteld.
Er14: leuk, ik herken wel een aantal dingetjes van hier in de kast! Wil je wel een tip geven: koop setjes, losse rompers of shirtjes zijn bij die kleintjes zo lastig te combineren. Dan is t weer net de verkeerde kleur blauw ofzo en spijkerbroekjes doe je ie kleintjes ook niet zoveel aan. Zonde als alles van je moeder in de kast blijft liggen! Die fout had ik ook gemaakt