De techniek heet Flocken en dat is inderdaad een soort bedrukken. Flockfolie is een speciale soort folie, beetje fluweel achtig. Dat knip je uit en strijk je op het shirtje.
Toevallig heb ik vanmiddag nog gekeken naar het grijze broekje in maat 50 maar bij ons was 't er niet meer dus ik kan je helaas niet helpen.
Heel erg mooi Cinderellea!! Koeka vind ik echt zo'n lekkere COZY merk!! Lekker zacht voor onze babytjes!!!
Jeansflower: Hoe lang en zwaar ze nu is weet ik niet. Moet volgende week weer naar het cb. De vorige keer was ze 52 cm en 3775 gram itsaboy: Wauw, leuk hoor! Cinderellea: Leuk, en ik houd van Koeka. Hun omslagdoek is ook erg fijn! Dit is de bestelling uiteindelijk geworden. Kan ze weer ff vooruit
Itsaboy: superleuk geworden! Ga nu gauw bestellen haha. Ga volgende week naar Maastricht, zal daar eens voor een shirtje kijken want wij hebben hier een ini mini hema die t niet heeft en online kon ik t ook niet vinden Hb trouwens een snij plotter, daarmee kan ik de flock folie perfect snijden leuk leuk! Nu al zin in haha. Ben benieuwd hoe t in de was blijft.
Ik heb deze 2 dingen gekocht: Baby- en Kinderkleding - longsleeves - 67106 Baby- en Kinderkleding - broeken - 67110
Suède babylaarsjes met kunstbont en knoop 0-3 mnd 3-6 mnd 6-12 mnd Heb nog geen idee hoe groot ze zijn want heb ze nog niet binnen. Als je NLFFNOV13 als kortingscode gebruikt krijg je ook nog 20% korting.
Wat een leuke slofjes Anique!! Ik kreeg net deze binnen en ben er zo blij mee! Is een mobile voor in de babykamer en op de foto komt hij nog niet tot z'n recht, hij is veel mooier in het echt!
Super!! Tnx!! Wanneer verwacht jij ze? Neem aan dat jij 0-3 maanden hebt genomen? Ben wel benieuwd naar de lengte.... Ons meisje is nu bijna 2 maanden. Erg fijntjes, maar volgens mij best grote voetjes. Dus denk dat ik het beste 3-6 maanden kan nemen.
Heb ze vanochtend besteld, staat 4-6 werkdagen levertijd. Als ik ze heb wil ik ze wel voor je opmeten, alleen geld die kortingscode niet meer, al scheelt dat natuurlijk op zo'n bedragje niet heel erg veel. Hoop eigenlijk dat ik ze voor sinterklaas binnen heb zodat ze in de zak kunnen voor de baby.
Leuk zijn ze hè? En een stuk beter betaalbaar dan de baby uggs al zou ik die er nog bij in het roze ook wel erg leuk vinden
Voor degene die een koe.ka deken hebben; doen jullie hem in de droger? Er staat op dat het niet mag, maar dan wordt de "wollige kant" niet zo lekker zacht.