Heb hem hier gekocht. Je hebt hem ook in het gifgroen.. En ik vind de laarsjes ook leuk voor een jongetje!
Zeker wel ook voor een jongentje! Hardstikke leuk onder een stoersetje! En helemaal als de sneeuw straks gaat vallen!
Ik vind ze niet voor een jongetje.. H&m heeft ook zoiets die ik wel weer vind kunnen voor een jongen al is t niet mijn smaak bij een knul. Trek m dan liever baby Allstars aan En gehoorbeschermers... Zou ik niet te snel aan beginnen gezien ze ook aan (harde) geluiden moeten wennen, dus eigenlijk pas als je m meeneemt naar hardcore feesten haha Dus pas als je er zelf ook 1 op zou doen Ook niet beledigend bedoeld!
Zaterdag en gister dit alles gekocht.. Twijfelde ook nog over een heel lief pakje in de Hello Kitty winkel, maar die vond ik aan de prijzige kant.. Alleen nu blijf ik er over nadenken, dus wil denk toch nog terug. Zal vriendlief blij mee zijn. Bijna 'klaar', maar de rest van de kleertjes-aankopen bewaar ik voor Nederland, anders is babyshoppen met m'n moeder niet echt zinvol, haha.
Er waren meer meiden die de bruine laarsjes hadden besteld. (die soort mini uggs) Hebben jullie ze al binnen? Ben erg benieuwd!! Ik heb al wel een mail gehad dat ze vanuit de UK onderweg zijn!
Ook nog niet binnen, vrijdag die mail gekregen! Dus hopelijk morgen zodat ze nog in de zak van sinterklaas kunnen.
Haha, nou ik wil m'n oma daar wel eens in zien.. Ik vind het een erg schattig jurkje hoor! Mini ballerina