Net het 1e pakje gehaald voor de kleine♡ Heb maat 56 gehaald, vond 50 wel erg klein..of lijkt dat maar zo? En anders groeit ie er vanzelf wel in Mutsje,jasje en slofjes zijn beide kanten draagbaar (stipjes of zelfde motief als romper)
Wat een leuk setje! Maat 50 is idd klein, maar mijn ventje zwom echt in maat 56 ( 50 cm bij de geboorte) Kleinere maatjes zijn zo bijgekocht toch.
Heb m net vergeleken met een maat 50 broekje van wibra en scheelt echt bijna niks. Haal sowieso ook nog maat 50 setjes
Super gaaf zeg dat lieve jurkje! Je kunt ook eens kijken op AliExpress.com - Online Shopping for Electronics, Fashion, Home & Garden, Toys & Sports, Automobiles from China. voor mijn gevoel komen veel van de dingen die ik in die winkel in Dordrecht heb gezien uit China/Japan. Zelf goede ervaringen met dingen bestellen via die site, je moet er wel een tijdje op wachten maar dan heb je wel "anders dan anders dingen"
heb je dat sterrenbroekje van wibra? want die valt een maat groter. Maatje 50 lijkt klein, maar hier heeft hij het toch tot ong 4300 gram aangehad Merken verschillen onderling ook nog erg. Mijn ervaring: Prenatal eigen merk: valt groot, vind het ook onhandig dat hun shirts geen drukkers hebben bij de hals Nijntje van prenatal: valt ook groot, hij zit nu in 62/68 maar draagt nog mt 56 jasje van nijntje name it: valt normaal babyface: valt iets kleiner h&M: valt iets groter Hema: valt iets groter Next: valt heel wisselend Noppies: valt klein
Had met een broekje van wibra vergeleken ja.. niet t sterren broekje, een andere. twijfel of ik t nou moet ruilen.
Dat ligt er dus aan of je t de eerst 2-3 weken aan wilt doen of daarna ook prima vindt Weet niet of je altijd grote kindjes gekregen hebt? mijn neefje was 4500 bij de geboorte, die zat gelijk in 56
1e was 2170 gr met 33 weken 2e was 2875 met 38 weken,maar zware hartafwijking waardoor ze kleiner was. beide meisjes en nu dus een jongen..
Ah oke. waarschijnlijk zal hij gewoon normaal uitkomen... dus dan beslissen of je t pakje de 1e paar weken aan wilt doen of daarna
Ons meisje was 3205 gram en heeft zo'n 7 weken maat 50 aan gehad! Zou echt geen 56 nemen als eerste pakje
Ik was ook blij dat ik het eerste pakje in maat 50 gekocht had. Mn meisje was bij haar geboorte 48 cm en 2795 gram. Zelfs maat 50 zit nog ruim (Noppies pakje).
Ik zag t pakje net hangen in de hema en vind t maatje 50 eigenlijk niet zo heel klein! Dus zou t zeker ruilen als ik jou was