Wat een leuke dingen allemaal! Ik mag niet meer, genoeg 50 en 56, ze wordt ook ruim ingeschat qua gewicht dus heb er echt niks meer bij nodig voorlopig! En zelfs in 62 heb ik al hardstikke veel! Maar zie steeds nog zulke leuke dingen!!
Heel mooi! Ik wil ook graag een muursticker, maar wij hebben glasvezelbehang met een motiefje en ik ben bang dat het dan niet plakt.. Dus nu ben ik aan het kijken of het lukt om een boom/tak/etc uit MDF op te hangen.
Wij hebben gewoon geverfde muren zoals je ziet. Is geverfd met een verfrol en niet echt 100% egaal dus. Vooral bij de stam hadden we wat problemen dat de sticker los kwam als je de beschermfolie op de voorkant wou verwijderen. Dus ik denk dat jullie inderdaad beter voor de mdf-versie gaan.
van mdf is ideaal! wij hebben een muur met van die korrels erop en zelfs daar blijft onze mdf tak mooi en netjes opzitten zonder problemen.
Thanks! de boxtas is gewoon van koeka haha foto is beetje onduidelijk. T aapje is wel gehaakt door mn moeder
Ja de aap ken ik haha, heb het helemboekje ervan, maar gave boxtas! Hoopte stiekem dat ie zelf gemaakt was en ik aan het patroon kon komen hihi!
Dat ding is redelijk vierkant hoor. Ik weet zeker, dat het met een beetje fantasie best zou moeten kunnen lukken!
plafond lamp met 5 lampen en 20 ledjes .. kan ook de grote lampen uitzetten en alleen de ledjes laten branden