Idd... je weet dat ze hier de komende mnden nog niet in kan? Misschien in de war met de maxicosi pebbles ipv pearl?
Hahahaha ja ik weet dat ze er nog niet in past, maar ze zal er toch echt in moeten na de cabriofix. En als hij 150 euro goedkoper is als normaal heb ik er niet zo'n moeite mee dat hij tot die tijd op zolder staat.
Meteen de dag nadat we hoorden dat het een klein kereltje was, naar de winkel gegaan Uitverkoop bij de v&d! Hele leuke dingen gezien!
Ja leuk al die dingen van Koeka. Eigenlijk is het niet erg noodzakelijk zo'n boxzak, maar heb hem voor de 'mooi'.
Ja inderdaad heb vorige week de wrapper antwerpen gekocht. Nu komt volgende maand eerst de kinderwagen en dan nog de kinderstoelen en daarna mag ik 'niet nodige' koeka dingen van mezelf kopen.. Kan niet wachten!!
ja in de 'niet nodige' fase zit ik nu. Verlof, shoppen voor mezelf is niet meer nodig. Dus dan maar online shoppen voor de baby!
Trouwens erg mooi die wrapper. Die had ik nog niet gezien. Maar schaf ik ook maar niet meer aan, manlief zal er minder blij van worden denk ik,