Schrijf ik leuk.???

Discussie in 'De lounge' gestart door penseel, 31 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. penseel

penseel Niet meer actief

Hoor het wel eens soms van jullie in pb of in een berichtje of in een topic.

Schrijf ik leuk??? :):D Zo ja hoe haha.

Zo ja haha wat vind je er leuk aan ? Wil niet opscheppen of zo totaal het type niet voor naar maar denk vraag het maar eens. Ik zie dat zelf niet zo eigenlijk? Vind mij zelf maar een zeur af en toe.

Maar ik weet dat er ook andere zijn die leuk schrijven. Dan denk ik aan Warboel aan Joyce, Wie vinden jullie leuk schrijven. En wat vind je leuk aan iemand die iets schrijft? Wat boeit jou in een topic?

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Hm... Nou daar kan ik me niet in vinden, sorry 😁

Joyce is mijn heldin, ik vind haar schrijven ge-wel-dig!

3. Joycey

Joycey Niet meer actief

Penseel; jij schrijft ook altijd hartstikke leuk, hoor! Zodra we hebben ontcijferd wat er staat dan tenminste. Al verander je je naam 100x, we hebben allemaal binnen één topic door dat jij het bent en dat kenmerkt jouw schrijfstijl. Ga vooral zo door :D

En bedankt voor het compliment ;) !

4. Moppiemuis

Moppiemuis Fanatiek lid

6 okt 2014
    1.996
    232
    63
    Ergens in het midden
    Ehm... OMG...

5. penseel

penseel Niet meer actief

Nou nou nou kan het wat vriendelijker.

Zeg het zelf niet hoor vandaar ook de vraag. Op een normale en vriendelijke manier.

Ben helemaal geen typ die zich zelf uitzonderlijk leuk vind.:D;)

6. penseel

penseel Niet meer actief

Dank je leuke opbouwende kritiek haha.

Eerlijk en recht voor zijn raap. Daar hou ik van. Op een normale manier.:D

7. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Ik vind je eerlijkheid en openheid heel fijn om te lezen. En hoe je steeds maar weer je plan trekt en blijft vechten. Maar je schrijfstijl op zich niet zo moet ik eerlijk bekennen.

Wat ik me al vaak afgevraagd heb maar nooit heb durven vragen: waarom plaatst je vaak woorden tussen haakjes?

8. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

haha nu word ik nieuwsgierig wie ze is

9. penseel

penseel Niet meer actief

Voor penseel. penseel was.

Was penseel, pnirmal daarna knap en toen weer pnirmal nu is penseel de naam.

Ben dus wel uniek wat betreft schrijf wijzen haha hoe vaak ik mijn naam ook verander ben dan wel zo uniek om meteen weer op te vallen. :):D

10. Annamama

Annamama Bekend lid

5 dec 2012
    663
    5
    18
    Helemaal mee eens! Penseel, zoals je in dit topic schrijft, dus met leestekens, maakt je reacties een stuk makkelijker te lezen. Ga lekker door zo!

Enne Joycey, wanneer komt er weer een nieuw blog... 't is al bijna november... Dat je een nieuwe gastouder hebt weten we al zolang... ;)

11. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Je bent leuk omdat je altijd eerlijk en openhartig bent over jezelf en je gezin. Je bent ook lief omdat je altijd meedenkt met anderen en eerlijk je mening geeft. Je hebt je eigen schrijfstijl waardoor je altijd herkenbaar bent, onder welke nick dan ook, en om die reden ben je, naar mijn mening, een onmisbaar medelid hier op ZP.

12. penseel

penseel Niet meer actief

Omdat ik dacht dat het zo hoorde.

Gelukkig ( besef) ik nu dat tussen haakjes vaak anders bedoeld moet zijn. Soms gaat het nog wel eens ( mis);)

13. LiveLaughLove

LiveLaughLove Niet meer actief

ahhhhhh oke!!! Dank voor het breken van mijn hersens te stoppen

14. Pink Peony

Pink Peony Niet meer actief

Was het dan om een woord te benadrukken ofzo? Het lijkt zo willekeurig. Sorry is oprechte interesse en geen veroordeling hoor!

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik heb er al zo'n 3 à 4 klaar staan, ik wist niet dat ik nog lezers had :)
    Komt er aan, nog heel even geduld!!! :D Dank je wel, it means a lot!

16. Warboel

Warboel Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.541
    625
    113
    Bedankt voor het complimentje penseel. Om eerlijk te zijn volg ik de laatste tijd weinig topics om er echt over te kunnen oordelen.

Maar ik ga eens op letten!

Voor nu ga ik even ordinair aan een fles wijn. Proost lads!

17. penseel

penseel Niet meer actief

Dat kan maar een ding betekenen. Sterkte meis!

18. mamaK79

mamaK79 Actief lid

15 feb 2012
    394
    8
    18
    Belgisch Nederland
    Ik vind het leuk in de zin van grappig maar van heel andere aard dan Joycey of Warboel. Maar je bent wel iemand van wie ik het topic zal openen

19. Amare

Amare Niet meer actief

Ik vind het leuk je posts, openhartigheid en eerlijkheid te lezen.
    Maar echt leuk schrijven, nee niet bijzonder.
    Ik moet vaak even goed lezen om te kijken wat je precies bedoeld.
    Desalniettemin ben je, wat iemand al zei, onmisbaar op ZP.

20. penseel

penseel Niet meer actief

Onzekerheid pure onzekerheid. Als ik iets zeg zeg ik het vaak tussen haakjes om andere niet te willen ketsen of zo. En ik dacht echt dat het zo hoorde. Ik weet dat ik soms warrig kan schrijven. Te snel te emotioneel of te snel willen tikken en daar door maak ik vaker fouten.

Toen ik net van school af ging was mijn schrijven dramatisch. Nu pas besef ik dat ik waarschijnlijk ook dyslectisch, moet zijn of ik heb gewoon een heel slecht taal gevoel, Denk beide. :)

Deel Deze Pagina