1. Omslagdoek van baby's Only. 2. Joggingpakje voor in het vliegtuig. 3. Jurkje, shirtje en maillot van gymp. 4. Pakje van petit bateau.
Jurkje van Dirkje. En sandaaltjes voor de zomer, gewoon van Van Haren. Hou er totaaaaal niet van, maar ja voor de zomer wel fijn
Dit zomerjasje van de week gekocht bij C&A. Viel overigens zwaar tegen om een zomerjas in zijn maat te vinden, lijkt wel of die dingen amper bestaan voor baby's... Maar deze staat hem wel leuk Edit: oh, de foto is nogal klein zie ik. Hmm, nou ja, de jas is te zien
Laatst met het mooie weer maar wat korte broeken gescoord. (Foto's haal ik van de week weer weg) En zijn stoere zomerjas!
Zijn die dun? Hij heeft het heel snel warm, ik zocht echt zo'n dun luchtig jasje voor als het net te koud is zonder jas maar waarin hij niet meteen gaat zweten, wat hij in vesten vaak wel heeft.
Een gewild item van Name it. Via marktplaats maar vind hem zo stoer!❤ En nog een aantal setjes van Bakkaboe maar die heb k niet op de foto.
@MRCD Wat een leuk jasje! Waar komt ie vandaan? @Daenerys Ah dat broekje is echt stoer! Is ie nog te koop in de winkel/website ergens?