Dit tshirt... ik had al een koraal kleurige broek van Next. Past leuk bij elkaar vind ik, En deze short van Hema
Vorige week voor het eerst bij Ter Stal geweest en ligt het aan mij of lijken de jurkjes verdraaid veel op Mim Pi.... Qua model dan en gebruik van het knoopje. Zal ff een link toevoegen zo
Ze maken inderdaad veel na. Ook Ninni vi en Chaos and order maken ze na. Stuk goedkoper (kwaliteit wel minder vind ik).
Deze heb ik besteld: Leder look jack online kopen? | terStal Familiemode online winkel Wordt mn eerste bestelling van Terstal, ben benieuwd!
Nee ze hebben ook kleiner hoor. De babylijn gaat tot maat 92 of 98 geloof ik en de peuterlijn begint bij 92. Moet alleen wel zeggen dat er bij de babylijn een stuk minder keuze is dan bij de peuter. Maar wellicht vind je net wat. De korte joggingbroekjes zijn van de babyafdeling en waren 2 voor 6 euro.
Bedankt voor je reactie! Ik ga binnenkort even kijken. Wil nog wat voor het buitenspelen/kinderdagverblijf.
2 broeken van Mad Monkeys. Geweldig merk voor broeken voor jongens! Is hier in de omgeving nu helemaal hip! Let's play with Mad Monkeys! Nooit meer een 'kapotte knie' met de broeken van Mad Monkeys! | Mad-Monkeys.nl