Dames, hoe valt Ter Stal? Mijn dochter heeft nu maat 92/98. Ze is vrij kort, 92,5cm. Ben bang dat 92 misschien smal valt en 98/104 veel te lang...Het gaat me om jurkjes.
Dochter hier is 97cm en 14 kilo. Jurkjes 98/104 gekocht. Zitten nog wat ruim. Voor jouw dochter zal dat te groot zijn (over de knieen sowieso).
Ik koop simpele dunne katoenen vestjes bij h&m of zara. Soms zit er een leuke tussen, met een werkje, of goudkleurige knoopjes etc.
Ik vind de jurkjes juist klein vallen....! Mijn oudste heeft 110/116 maar ik vind die erg kort dus heb een maat groter genomen. Jongste is nu rond de 90 cm maar heb 98/104 genomen. Zeker die met lange mouwen kunnen dan in het najaar nog. Het enige dat ik erg tegen vindt vallen is het fluor roze wat ze gebruiken want dat was je er na 1 wasbeurt al gedeeltelijk uit.
Ik vind de jurkjes van terstal ook klein vallen. Heb hier nog 2 nieuwe jurkjes 98/104 liggen van de nieuwe collectie. Wel 1x gewassen. Masr is te kort voor mijn dochter. Iemand interesse?
ik had laatst een broek voor mijn dochtertje van bijna 2 lengte 88 cm besteld bij de Zara maar was bijna te klein. Vandaag broeken gekocht bij de HM maat 98 en die waren weer te groot. Valt HM groter en ZARA misschien kleiner uit, weten jullie dat?
H&M in mijn beleving altijd groter ja.. Zara wisselend. Maar als je dochter 88cm is dan vind ik het niet heel vreemd dat 98 te groot is. 92 eerst even proberen, sowieso
ja omdat maat 92 van de Zara klein was had ik bij de hm 98 besteld. ik vind het ook zonde om nu nog 92 te kopen. ik sla een broek liever een maandje om.
Hier geen ervaring met Zara, maar mijn zoontje is ook rond de 88cm en kan echt nog prima broeken aan in maat 92 en nog wel een flink poosje ook. Hij draagt ook nog best broeken in maat 86. Ze blijven nu veel langer in een maat he.... Ze zijn niet in een paar weken van maat 92 naar 98. Zeker broeken passen langer merk ik hier, sommige broeken draagt hij hier nu al vanaf juli vorig jaar.
Vandaag met zoontje de stad in geweest. Hij heeft dit zelf uitgezocht en ik was het helemaal met 'm eens ...de zwarte schoenen gelijk aangehouden en gingen net bij het naar bed gaan pas uit
Stoer Marianne! Ik ben op zoek naar "normale spijkerbroeken".. die niet al te dik zijn en niet onderaan zo'n elastiek hebben bij de pijpen, en liefst touwtjes bij de buik om aan te trekken (geen knoop). Heb al op verschillende plekken gekeken maar ik vind ze niet?! Dus als iemand nog ideeën heeft.. ik hoor het graag! (zoontje verslijt zijn spijkerbroeken errrrg snel deze dagen)
Hier pas bij primark een paar spijkerbroeken gehaald, hier slijten ze nu ook gigantisch snel. Maar dat is wel met een knoopsluiting, wel een drukknoop (die ik heb dan).
Nieuwe schoenen. En van de week bij de hema wat leggings en 2 shirts met korte mouwen. Vandaag nog extra leggings bij zeeman. Nu met buitenspelen sneuvelen ze snel....
Als ik nog eens in de buurt van een Primark ben zal ik daar kijken.. (uur rijden). Het "probleem" dat ik heb is dat mijn zoontje een bolle dikke buik heeft. En qua omtrek daar dan wat meer ruimte nodig heeft waardoor met knoop vaak niet echt werkt.. zodra zijn broek ietsie beweegt zakt die af tot onder zijn buik en hangt zijn broek op zijn knieën zeg maar Ben aan't wachten tot hij wat groeit.. hij draagt nog steeds maat 86 van broeken. Tshirts 92 omdat 86 teveel spant bij zijn buikje.