Hier een meisje van 97 cm en 10,5 kilo ze verzuipt in maat 98/104 van ter stal echt tot halverwege de kuit helaas steeds alles van 92 hier al uiteverkocht.
Vertelikniet, wat een verschillen kunnen er zijn he, is die 10,5 kg geen typfout?..Mijn dochter is circa 93cm en weegt 13,5 ...Maat 92 moet dan toch veel te kort zijn als ze als 97 cm is? Badpakje bij Next gekocht. 😍❤️❤️ Echt bizar, dat spul moet vanuit Engeland komen en ze leveren gewoon binnen 1 werkdag!! Onvoorstelbaar he, daar kan de H&M nog wat van opsteken!
Mijn dochtertje is ook iets flinker, maar de broeken van primark doen het hier super! Zijn wijd genoeg en nog een riem erop.
Ik vind ze bij mijn dochtertjeklein uitvallen. Heeft 104 in kleding normaal, moet 110/116 van terstal hebben anders is de rok van jurkje zeg maar haar te kort. Ligt ook wel aan model van jurkje.
Heniets valt is niet alleen afhankelijk van lengte, maar ook van gewicht. D. paste met 97 ook nog in 92, tenzij het klein viel. Hier niets gekocht de laatste tijd, de kasten hangen vol. Oudste moet nog wel wat jurkjes met korte mouw, maar komt wel in de sale. En ik moet sparen voor haar wintercollectie.
Vandaag nog nog een tweede paar sandalen gekocht en een paar ballerina's (haar oude worden nu iets te klein). Als het goed is ben ik nu helemaal klaar voor het zomer (alleen nog wat nieuw ondergoed en nachthempjes).
Leuk! Sandalen had ik wel pas gekocht voor de jongste, zilverkleurige Teva's. De oudste past ze nog van vorig jaar, voor haar heb ik wel ballerina's gekocht, al zal ze die vast weer amper dragen...
Helaas paste de sandalen van vorig jaar niet meer. Voetjes groeien hier hard. Deze zijn wel met groeiruimte gekocht zodat ze de hele zomer door kan. Haar ballerina's zijn nu net aan dus vast uit voorzorg nieuwe gekocht. Ballerina's draagt ze hier alleen met natten en wat koudere zomerse dagen. Anders toch al weer snel haar gympen!
Oudste hier is bijna 7, he? En dit is ook de eerste keer dat het nog past. Geen idee of ze de zomer er mee redt, maar dat zien we dan wel weer.
Ja dat scheelt inderdaad. Hier is ze drie, dus groeit nog snel overal uit. Gelukkig doet ze met kleren nu al wel langer. Schoenen is ieder seizoen nog steeds nieuwe!
Net deze 3 pyjama's gekocht bij next direct. Ben benieuwd. we hebben al 3 pyjama's van next en daar ben ik heel tevreden over. De hele winter gedragen en ze zien nog uit als nieuw. Ik had alleen nog geen zomer pyjama's
Leuk Sydneys! Hier heeft mijn dochter in de winter nauwelijks pyjama's aangehad, alleen een hemdje en onderbroek. En nu ligt ze in alleen haar onderbroek. Leuk hoor een pyjama, maar ze heeft het snel warm dus ik koop ze niet meer..
Hier echt pyjama fan. In de winter gaat die al om 17u aan. Zomer niet omdat hij dan buiten is tot slaaptijd. En rond 9u s'ochtends gaat hij pas uit tenzij hij naar de psz moet Meneer heeft nog altijd niet ontdekt waar een dekbed voor dient. In de echt warme nachten alleen boxershort met hemdje voor het zweet op te vangen.