Superleuk! Kan het niet zo goed zien, maar is hij goed op de groei gekocht? Met een beetje mazzel (of pech, het is maar wat je zelf wil) hoeft ze hem pas in december ofzo aan.. Leuk meisje ook! Ik neem me ieder jaar en seizoen weer voor om pas te gaan shoppen als het echt nodig is. Dat zou dan ergens in oktober zo zijn gok ik...hoop dat ik me er aan kan houden, dat lukt me nl nooit!!
Dankjewel allemaal! Zara, ja volgens mij wel . Ik heb een 98 en een 104 besteld. Die wie ze aan heeft op de foto is 98 (op het kaartje staat trouwens 98/104) en daar kan ze wel even mee ga ik van uit. Toevallig vorige week gemeten en gewogen, ze is nu 92,3 cm. Ze krijgt er sowieso nog een jas bij omdat ik haar jassen geregeld moet wassen 😅. Ze is elke dag buiten en wordt het liefst zo vies mogelijk Maar denk je dat? Pas in december aan? Dan moet ik morgen misschien toch nog een keer die grotere passen. Die was wel heel erg groot hoor. Ik moet ook niet hebben dat ze er in oktober nog in verzuipt als we hem dan al nodig hebben. Dat is ook zo sneu Haha moeilijk is dat dan hè, om je in te houden!
Net op tijd nog, heb de foto kunnen zien Bailief allereerst, wat een prachtdochter heb je!! En ten tweede, dankjewel voor het showen. Ik twijfel nog steeds.. erg hè?! Nu nog meer omdat je aangeeft dat ie echt lekker warm is.. maar die kleur (camel voor jongensversie).. Snel vuil op te zien denk ik want hij is echt een stuk lichter dan de meidenversie. Joh, mijn zoontje is net 91cm en ik vind H&M altijd zo groot vallen.. zou hij dan echt ook al 98 nodig hebben voor de winter? Ik zie hem nou niet echt een groeispurt krijgen. Vandaag toevallig ook een jas gepast bij C&A.. Z had niet veel zin om erin te paraderen dus ik kon het niet goed zien. Ik twijfelde zo erg tussen 92 en 98 dat ik ze allebei heb laten hangen Moet erbij zeggen dat ik al een winterjas in de kast heb van Name it, maar net als jij heb ik er altijd meer dan 1 voor hem edit: ik zie net dat de jongensversie maar tot maat 92 gaat. Geen grotere maten van dat model..
Als ze nu maat 92 cm is kan je beter voor de 104 gaan... Ze hoeft voorlopig nog geen winterjas aan en wat ik zie op de foto is er niet veel ruimte bij de mouwen over met die 98. Vergeet niet dat ze in de winter een trui oid eronder zal hebben he. En als ze nu snel groeit en je neemt die 98, dan kan je hem in de winter wel in de kast laten hangen, zou zonde zijn
Mooie broek mijn zoontje is ook vrij tenger net zoals volgens mij jou zoontje. Hoe valt deze broek en welk model is het?
Bailief - kom ik weer Eerlijke mening, vind je echt dat die jas ("meidenjas") ook voor een jongen kan? Ik heb wel een vergelijkbaar model gezien bij de jongensafdeling bij Zara, dus ook met touwtjes maar dan een lichtere variant qua kleur. Parka met uitneembare capuchon - NIEUW-BABY JONGEN | 3 maanden - 4 jaar-KINDEREN | ZARA Nederland Misschien ben ik diegene die raar is dan en zijn die aantrekkoordjes ook "normaal" bij jongensjassen
Dankje ZigZag! Leuk om dat dan te zien na al die tijd hè . Ik heb een tijd terug ook nog een foto van jouw zoontje voorbij zien komen. Een heel knap mannetje!! Ik snap je twijfels wat betreft de jas. Ik heb een foto gemaakt van de jas waarbij ik de elastieken in de taille los heb gemaakt van de knoopjes. Dan lijkt het al echt geschikt voor jongens vind ik! Zeker omdat die jas van Zara ook die touwtjes heeft. Ik vind daar niks meisjesachtig aan . Ik vind de H&M ook groot vallen. Maar niet wat betreft deze jas. Van broeken heeft mijn dochter daar nog 92. Truitjes wel 98 maar die zijn dan echt nog ruim. En die jas dan straks 104 . Als ik jou was zou ik dus zeker niet voor een 92 gaan 😅 Jullie hebben gelijk wat betreft de maat. Ik kan beter de grotere houden anders krijg ik straks nog spijt. Toch handig dat ik het even show
Leuke jas Bailief! En ik vind het ook voor een jongen kunnen hoor zigzag. Is beetje model voor beide.. Hier gister setje van jubel gekocht, ben er zo verliefd op!!
Die laatste van Zara had ik ook besteld maar retour gedaan Ik vond de sweater erg kort en wijd Erg jammer want hij is super leuk
Ik vind de bovenkleding (shirts en truien) van zara altijd wel erg kort en wijd vallen. Ik hoop dat ze het straks in de grotere maat beter past. De spijkerbroekjes daarentegen zijn echt geweldig!
En weer leuk geshopt. Dit keer een leuk setje van Ninni vi (we shoppen in gedeelten omdat dochter het passen snel zat is ) en een trui van Like flo.