Oh wat leuk! Fijn dat jongens ook mee mogen doen Ik ga binnenkort weer even shoppen voor mijn kereltje. Hij had nog zoveel van afgelopen september dat hij het eerst maar af moest dragen van mij. Ik heb onder andere deze gekocht: Product Detail | H&M NL En ik vind hem er zo knap uitzien! Sowieso; ook zonder kleding of gewikkeld in vuilniszakken Maar met deze outfit heb ik echt zin om mijn lippen eraf te trekken en hem op zijn wangetjes te blijven zoenen. Zo ultracute! Ik heb hem ook in het rood gekocht; staat ook heel mooi bij hem!
Hier voor de winter een jurkje van Jubel gekocht. En na tig keer wassen ziet het er nog steeds zo mooi uit. Ik vind het alleen wel vrij klein vallen, maar nu ik lees dat het de opvolger van Feetje is snap ik het. Kun je daar rekening mee houden.
Ninni vi is leuk he! Ik heb twee andere jurkjes gekocht. Voor het eerst past ze de huidige collectie. Vorige collecties vielen kleiner en kon ze al wel aan.
Ik vind jammer dat de kinderkledingwinkel sinds vorig jaar weg is, de V&D nu ook. Blijft niet veel over in Apeldoorn vind ik.
Wat komen er veel leuke dingen voorbij! Vooral meidenkleding zie ik.. ik heb een jongen en vind het moeilijk om iets leuks te vinden. Heb al een stapel liggen voor de zomer maar vind die shirts opeens niet meer zo leuk.. Hij heeft ze nog nooit aangehad en ben er nu al op uitgekeken, geen idee hoe dat opeens zo kan. Bijna 20 tshirts en nog geen één waarvan ik denk jaaaa die is echt leuk. Het wow gevoel mist als het ware. Voor meisjes daarentegen zie ik wel allemaal dingen waarvan ik denk jaaaa! *klaagmodus uit*
Heel herkenbaar hoor! Heb een jongen en een meisje. Voor m'n dochter heb ik zo een hele jaar vol geshopt met leuke dingen, maar voor m'n zoon moet ik echt m'n best doen en vind ik ook idd snel dingen niet meer leuk en verkoop ik ook weer (soms ook ongedragen ja).
o dat heb ik helemaal niet, kan voor mijn dochter prima shoppen, maar voor zoon net zo goed. Kijk je wel eens op next direct??
Mijn eerste Knot-so-Bad-bestelling Komt hopelijk morgen al binnen! Next Direct lees ik op het forum heel veel over, maar zie eigenlijk nooit iets leuks op de website! Kleding lijkt me nogal wijd!
Wat leuk spul allemaal ik heb gisteren bij takko 2 jurkjes met lange mouwen en leggings gekocht ze is volgende week jarig en vond dat ze dan een nieuw jurkje aan moet hihi. heb alleen even geen fotos. voor zoon 2 spijkerbroeken gekocht bij terstal, en voor beide wat nieuwe schoenen. ik vind het voor jongens ook moeilijker hoor. voor meisjes is er zo veel meer te koop dan voor jongens.
Gisteravond heb ik mijn dochter alle zomerkleding van vorig jaar laten passen en zo goed als alles was al te klein aan het raken. Vanmorgen met haar de halve Primark leeg gekocht. Zal straks foto's plaatsen...